S4 audi vm.99 on alkanut todella ikävästi lotisemaan tervävissä pienissä koloissa.
Epäilys kohdistuisi noihin "koiranluihin" aika vankasti koska kolina on aika terävää"lop lop, loploplop..."tyylinen.
Kysymys kuuluukin, onko ässässä ja normi A4:ssa samat etuvakaajantangot? Ja kun noitakin näyttää olevan kahta mallia. On helapäillä olevaa ja pallonivelpäillä olevaa. Tuossa mun audissa näytti nyt olevan pallonivelpäillä olevat koiranluut.
Kävin kyselemässä varaosaliikkeestä nuita osia niin kirja ei antanut kuin helapäillä olevia koiranluita tuohon autoon ja katsottiin vielä rek. tunnuksen kanssa.
Motonetissa oli tuollaisia myynnissä:
AUDI A4 1995->00 Etuvakaajatanko Audi/Passat
A4 Eteen pallonivelpäillä (vanhempi malli) [1995->2000]
[B]
AUDI A4 1995->00 Etuvakaajatanko VAG vasen
[B]A4 Eteen/vasen helapäillä (uudempi malli) [1995->2000
kävisikö nuista kumpikaan tuohon mun ässään?? Ajattelin noita helapäillä olevia
Epäilys kohdistuisi noihin "koiranluihin" aika vankasti koska kolina on aika terävää"lop lop, loploplop..."tyylinen.
Kysymys kuuluukin, onko ässässä ja normi A4:ssa samat etuvakaajantangot? Ja kun noitakin näyttää olevan kahta mallia. On helapäillä olevaa ja pallonivelpäillä olevaa. Tuossa mun audissa näytti nyt olevan pallonivelpäillä olevat koiranluut.
Kävin kyselemässä varaosaliikkeestä nuita osia niin kirja ei antanut kuin helapäillä olevia koiranluita tuohon autoon ja katsottiin vielä rek. tunnuksen kanssa.
Motonetissa oli tuollaisia myynnissä:
AUDI A4 1995->00 Etuvakaajatanko Audi/Passat
A4 Eteen pallonivelpäillä (vanhempi malli) [1995->2000]
[B]
AUDI A4 1995->00 Etuvakaajatanko VAG vasen
[B]A4 Eteen/vasen helapäillä (uudempi malli) [1995->2000
kävisikö nuista kumpikaan tuohon mun ässään?? Ajattelin noita helapäillä olevia
Comment