Minulle on näin väitetty, että 3v vanhan käyttämättömän renkaan voi vielä myydä uutena? Camskillin kumit taisivat olla 2-3v vanhoja paoistoleimoista laskien.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Kesärenkaat, mutta mitkä?
Collapse
X
-
Alkuperäinen kirjoittaja petzku Näytä viestiOnko kukaan yksityisyrittäjä tilannut camskillistä y-tunnuksella renkaita? Vaimo on yksityinen perhepäivähoitaja, jolla siis on y-tunnus. Voinko minä tilata camskillistä VAT:illa renkaat ja on ihan ok? Ei oo verottajalla sanomista? Melkee puoltoist sataa säästäis...
Jos tämä on kunnossa niin rahdin ja renkaat saa tilattua ilman alvia.
Alvihan menee sitten täällä lain mukaan maksuun, jos yrityksen alvit ylittävät perittävän summan.
Ja mitä camskill:ssin renkaisiin tulee niin, parhaimillaan oli 3 viikkoa vanhaa rengasta mitä lähettivät kun kyse oli erittäin yleisestä koosta. Mitä erikoisempi koko, sitä varmemmin saa vanhempaa kumia
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja amatimies Näytä viestiGhousti no niinhän se vannetukku väittää, mutta väittää väärin, eli valehtelevat. Minulla on tästä asiasta faktaa, ja asiasta keskusteltu myös vannetukun tj:n kanssa, näimmä heille vain myynti on tärkeää keinoja kaihtamatta.
Kaverille haettiin tänään Nokian Z line 225/50/17 hintaan 600€ vanteille asennettuna. Paikka oli Autohuolto Ylönen, Tampere. Itselläni ei ole mitään sidonnaisuuksia firmaan, mutta olen huomannut sen edullisimmaksi täällä suunnalla.
Ja nämä Z linet olivat Suomessa valmistetut. Kiertäneet tosin Euroopan kautta, jotta saataisiin hinta "hieman" alemmas... Ajokokemuksia ei vielä ole.
Comment
-
Kesäks pitäis hommata a4 farkkuun uudet renkaat koossa 225/45R17. Edelliset oli Michelin PS3:set. Renkaat oli muuten ok, mutta kului mielestäni turhan nopeesti (kaksi kesää kesti).
Nyt tekis mieli kokeilla jtn muuta laatumerkkiä. Ehkä eniten kiinnostais Continental Sportcontact 5 tai TM-testivoittaja Goodyear efficient grip performance. Kumpaa suosittelette? Onko näiden kulutuskestävyydestä kokemuksia?
Muitakin renkaita saa toki suositella. Tärkeimpinä kriteereinä pitäisin melua ja kulutuskestävyyttä. Pito ja muut ominaisuudet uskon olevan riittävän hyviä minulle kaikilla laatumerkeillä.
Comment
-
Hakusessa kesärenkaat koossa 235/35/19 edulliseen hintaan. Cammskillilta olen katellu, mutta näyttäis siltä ettei nuo juurikaan edullisemmat ole kuin suomessa (hintahaarukka 80€-120€/kpl) Esim rengas-onlinestä sais ilman toimituskuluja nankang ns2 480€ sarja. Ideoita mistä kannattaisi katsella ja jotain muita hyviä rengasmerkkejä tuohon hintaluokkaan?
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Jaakou Näytä viestiHakusessa kesärenkaat koossa 235/35/19 edulliseen hintaan. Cammskillilta olen katellu, mutta näyttäis siltä ettei nuo juurikaan edullisemmat ole kuin suomessa (hintahaarukka 80€-120€/kpl) Esim rengas-onlinestä sais ilman toimituskuluja nankang ns2 480€ sarja. Ideoita mistä kannattaisi katsella ja jotain muita hyviä rengasmerkkejä tuohon hintaluokkaan?
Comment
-
Pikaisella laskutoimituksella sain tulokseksi Camskillin Nankangeille karvan alle 400€. Tuohon tietenkin päälle vielä renkaiden punominen vanteille+tasapainoitus, josta tulee se 60-100€, mikäli omia/kaverin vehkeitä ei ole.
Ite kyselin Oulun tarjontaa halvoista renkaista 235/35 19 koossa ja hinnat alkoivat 459€/sarja asennettuna. Merkki oli jokin Interstate Sport IXT.
Comment
-
Ei auta kuin odotella että Camskillille saapuu uusi erä nankangeja jos alta 400€ on lopullinen hinta.
Meilläpäin rengas vanteelle+tasapainotus on 10€/vanne, joten siitä ei paljoa lisäkuluja tule vaikkei mikään kaveri olekkaan.
Toivotaan nyt että uusi erä saapuisi pian.
Comment
-
Minä olen nyt päätynyt Nordexxin Stratuksiin Audiini ( -06 2.0TFSI Quattro avant S-line ) koossa 225/45-17, vai pitäisikö olla 235 leveät ?. En aja mitään rata-ajoa Audilla, mulla sitä varten oma "peli" ;) , eli ihan perusrenkaaksi joka päiväiseen ajeluun mikä on pääasiassa "nurkka-ajoa" .Viimeksi muokannut hannu h; 9.4.2013, 10:50.
Comment
-
Hakusessa kesärenkaat koossa 235/35/19 . Meilläpäin rengas vanteelle+tasapainotus on 10€/vanne
Comment
-
Comment
-
Comment
-
Re: Kesärenkaat, mutta mitkä?
Alkuperäinen kirjoittaja Heba Näytä viestiVoiko tosiaan olla, että talvella on 225/40/18 kokosista renkaista paineet tippunut 2-2,2 baariin? Laitoin nyt renkaisiin painetta 3 baria, niin kuin itseäni täällä neuvottiin. Onko muut pitänyt minkälaisia paineita tuommosissa renkaissa?
Comment
-
Tilasin fipiosta viikko sitten maanantai aamuna ne Nokialaiset. Varoittelivat pitkistä toimitusajoista kiireen takia. Samana iltana kuitenkin tuli DPD:n seurantakoodi. Sitten onkin ihmetelty DPD:n toimintaa. Välillä tuli System Return, joka tarkoittaa seuraavaa:06 System return
“System return“ denotes parcels which have arrived in the wrong depot due to forwarding loading or
postcode errors and that are therefore forwarded to another depot or returned to the consignor.
The reason for the system return is stated as an exception code in the parcel life cycle.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja peeppa Näytä viestiJoko joku Fipiosta tilanneista on saanut renkaat. Millaisella toimitusajalla tulivat, entä tuliko muita yllätyksiä?
Comment
-
GT Radial Champiro 228 ollut nyt alla 225/50R17 koossa noin 300km ja ei ole pahaa sanottavaa. Edulliset, todella hiljaiset ja pitää kuivalla kuin tauti. Vesikelillä vähän epämääräisen oloiset, mutta pitoa on hyvin.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Ghousti Näytä viestiTilasin fipiosta viikko sitten maanantai aamuna ne Nokialaiset. Varoittelivat pitkistä toimitusajoista kiireen takia. Samana iltana kuitenkin tuli DPD:n seurantakoodi. Sitten onkin ihmetelty DPD:n toimintaa.
Noh tänä aamuna näyttää tulleen Vantaalle terminaaliin, joskohan nuo huomenna saisi ihmeteltäviksi.
E: Renkaat paistettu 3/13 ja Made in Finland.Viimeksi muokannut Ghousti; 17.4.2013, 15:16.
Comment
Comment