Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

18" Nastarenkaista

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• 18" Nastarenkaista

Onko porukalla mistä merkistä hyviä kokemuksia juurikin tuosta 18" talvirengaskoosta? Ajattelin vanhat 18" jättää talveksi ja ensikesäksi sit uudet valssit alle.. tekeekö esim noilla kumhon kw19 nastarenkailla mitään, ainakin halvat ovat verrattavissa nokian h4 / h5

No ei varmasti tee vrt hkpl5. Itse ajellu kuusi talvea 225/40-18 koolla talvet. yhdet dunlopin kitkat oli alla, jotka ihan surkeet. Eivät siis pohjolaan.
    Nokian 4 ok. Vitoset hiljasemmat. Nokialla ei suurta eroa tuntumassa loppujenlopuksi kesärenkaisiin (lumella) kun tottuu vaan ajamaan. Oikeastaan paremmasta talvirenkaasta ei väliä! Tuntuma hyvä ja pidonmenetyksen rajalla neutraali ja yllätyksetön.
    Misukat oli todella surkean tuntoset. Vetelät kuin mitkä ja olivat kooltaan toleranssin yläpäässä. Vertasin niitä nokialaiseen ja olivat joku 3cm leveämmät kulutuspinnasta. Eivät mahtuneet edes alle raapimatta.
    Contin kitkaa vois periaatten vastaisesti ehkä koittaa ens talvena jos auto valmis..todennäköisesti melko vetelän olonen sekin..

Jos kiinnostaa talven ajetut, uudenveroiset hkpl5 225/40-18 niin paa privaa;)

Comment

Älä sotke käsiäsi korealaisiin "talvi"renkaisiin. Takseissa jotku koitti nuita halpoja. Uskomatonta kuraa. Hyvät kesärenkaat ja lähes slicksit Continentalin kitkatkin piti paremmin.

Hankookin nastat nyt toimii jotenkin. Continentalit, Nokiat, Michelinit, Good Yearit, Bridgestonet nyt on ainakin takuu varmasti käypää tavaraa.

Nykyisen auton mukana tuli 18" Michelinin nastat. Kaippa sitä ropinaa joutuu ainakin ens talven kuuntelemaan. Itse olen tykästynyt kitkoihin.

Comment

Mulla on 18" Nokian HKPL5:s alla viime talvena, eikä valittamista ole ollut..

Comment

Sama täällä, mutta 19" (235) koossa. Pitää kuin tauti.

Comment

Viime talvi tuli ajettu 245/40/18 hkpl4:silla ja olin kyllä tyytyväinen, mukavan jämäkät tuossa koossa. Täksi talveksi hakusessa vastaavat mutta pari senttiä kaposempana kun ei muuten sovi alle.

Comment

Meillä on nyt ollut 17" hankookin nastat parina talvena alla. Pito mielestäni varsin hyvä, joskin melu aivan kauhea..

Comment

Niin itseäkin juuri tuo nastojen melu tässä tärkeä päätekijä että mitkä rattaat sitä valitsisi =)

Comment

Iha hävettää, mutta 14":nakin hkpl5:t on hintansa arvoset. Löysät nekin tietysti vähän on, mutta onpa tuota korkeuttakin enemmän kuin 40 sarjalaisessa :)

Ei talvirenkaissa kannata turhaan säästellä, koska ne voi kuitenkin olla pahassa paikassa hengen pitimenä.
                  Ja jos ei nastat rapise, niin ei ne myöskään sillon kauheesti tienpinnasta voi pitoakaan ottaa.

Comment

tietenkin näin on, mutta etkös itse ennemin hiljaisemman renkaan valitsisi jos pito olisi ns. sama ?? =P

Comment

puhvc: Kyllä näillä korkeuksilla nastat on paremmat!

Comment

Kyllä näin on! Itekki viime talvena kun nuilla nastattomilla nastarenkailla ajeli niin kyllä oli monta kertaa mennä kakka housuun..

Comment

Nastattomilla nastarenkailla :D mitkä ne ne on?

Comment

Niin että joskus ollu hyvä nastarenkaat mutta kun ei nykyään nuissa renkaissa nastoja liikoja oo :D

Comment

Ja t.q, tiiät varmaan sen tropiikin alamäki ristauksen ja sieltä ku juustokairalta päin rekka tulee niin miltä tuntuu :D

Comment

Alkuperäinen kirjoittaja T.Q. Näytä viesti
                                puhvc: Kyllä näillä korkeuksilla nastat on paremmat!
                                Joo kyl ajattelinki vielä nastoissa pysytellä täällä päin mualimaa:)

Comment

Working...
                                X