Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

100:n keulan listat?

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• 100:n keulan listat?

Tuossa kun vaihtelin etuvilkkuja niin heräs pari kysymystä satasen etupään listoista.
    Eli mitä mihinkin väliin kuuluu? Auto on vm-87.

Ennen kuin vilkut sai vaihdettua piti ottaa puskurin ja vilkkujen/maskin välistä pois lista, pitääkö sen listan päät olla taitettuna vilkkujen alle, entä mistä sellaisen listan saa hommattua, koska se mureni aivan palasiksi pois otettaessa?

Sitten puskurin päällä olevasta kolme-osaisesta muovi listasta: Miten sen kiinnitetty, ja mistä niitä saa koska nekin ovat palasina ja onko niitä monta eri sorttia? Minulla on takapuskurissa mustat ja edessä hopeat listat!

Sitten vielä sellainen kysymys että kuuluuko konepellin ja valojen/maskin väliin joku tiiviste koska niiden välinen rako on suuri ja sen näköinen ettei osat "istu paikalleen"?

Olen katsellut parkkipaikoilla näkyisikö satkuja että pääsisi tutkimaan, mutta eipä ole tullut tilaisuutta eikä romiksellakaan ollut ehjäkeulaisia satasia.
    Jos jollain on myytävänä kyseisiä listoja saa tarjota, myös niitä myyvien firmojen tietoja saa antaa.
    Toivottavasti joku sai selvää kysymyksistä ;-)

Ennen kuin vilkut sai vaihdettua piti ottaa puskurin ja vilkkujen/maskin välistä pois lista, pitääkö sen listan päät olla taitettuna vilkkujen alle, entä mistä sellaisen listan saa hommattua, koska se mureni aivan palasiksi pois otettaessa?
    Se on tiiviste ja kyllä se taittuu myös vilkkujen alle. Osanumero on 443 807 669 A.

Sitten puskurin päällä olevasta kolme-osaisesta muovi listasta: Miten sen kiinnitetty, ja mistä niitä saa koska nekin ovat palasina ja onko niitä monta eri sorttia? Minulla on takapuskurissa mustat ja edessä hopeat listat!
    Jos en väärin muista, niin listassa kiinteät muoviset kiinnikkeet -- eli listat menee vaihtoon.

Mustat listat:
    443 807 243 C
    443 807 259 C
    443 807 260 C

Kromatut listat:
    443 807 243 A
    443 807 259 A
    443 807 259 A

Comment

Konepellin etureunassa on sellanen n. 1cm korkea kumi"tiiviste".

Comment

Kiitoksia paljon!

Comment

Working...
        X