Ajokkiani (-00 TSQ) on aiempi tuunaaja-omistaja madaltanut H&R -40mm jousilla, iskarit on ilmeisesti alkuperäiset ja tiensä päässä. Maavaraa syö myös Simonsin putkisto, tai ainakin arvelen että alkuperäinen ohuempi olisi paremmin "piilossa" kun taas tämän näkee sivusta katsoessa.
Iskarit pitää joka tapauksessa uusia joten samalla voisi tehdä maavarallekin jotain. Putkisto ei ole häiritsevän äänekäs ja on rosteria, joten sen vaihtaminen tuntuu vähän rahan hukkaamiselta eikä siinä varmasti paljoa voittaisikaan, vaikea tosin sanoa kun ei ole alkuperäistä nähnyt.
Mites nuo jouset, mitä suosittelisitte tilalle ja mistä kannattaa hankkia? Ilmeisesti alkuperäinen sporttialusta on -20mm mutta tuntuuko +20mm missään on sitten toinen juttu, aika matalahan tuo on vakionakin. Ilmeisesti sellaisiakin alustoja on, että maavaraa voi säätää, mutta alkup. sporttialusta tuskin sellainen on? Ja sitten jousien jäykkyys. Onko jollain käsitystä miten tuollaiset H&R:t eroaa vakiosta tai vakio-sporttialustasta sen suhteen? En halua autosta lullaa, mutta luultavasti siitä ei sellainen tulisi vaikka jouset hieman löysemmät olisivatkin. Tää on vähän arpomista kun ei ole kokemusta originaalista, iskarien toimimattomuus estää saamasta noista kunnon kuvaa ja lisäksi /40 renkaat tuo varmasti vielä oman kovuus-lisänsä.
Ja entä iskarit, alkuperäistä vai jotain muuta? Alkuperäisessä sporttialustassa on oletettavasti eri iskarit kuin tavallisessa?
Iskarit pitää joka tapauksessa uusia joten samalla voisi tehdä maavarallekin jotain. Putkisto ei ole häiritsevän äänekäs ja on rosteria, joten sen vaihtaminen tuntuu vähän rahan hukkaamiselta eikä siinä varmasti paljoa voittaisikaan, vaikea tosin sanoa kun ei ole alkuperäistä nähnyt.
Mites nuo jouset, mitä suosittelisitte tilalle ja mistä kannattaa hankkia? Ilmeisesti alkuperäinen sporttialusta on -20mm mutta tuntuuko +20mm missään on sitten toinen juttu, aika matalahan tuo on vakionakin. Ilmeisesti sellaisiakin alustoja on, että maavaraa voi säätää, mutta alkup. sporttialusta tuskin sellainen on? Ja sitten jousien jäykkyys. Onko jollain käsitystä miten tuollaiset H&R:t eroaa vakiosta tai vakio-sporttialustasta sen suhteen? En halua autosta lullaa, mutta luultavasti siitä ei sellainen tulisi vaikka jouset hieman löysemmät olisivatkin. Tää on vähän arpomista kun ei ole kokemusta originaalista, iskarien toimimattomuus estää saamasta noista kunnon kuvaa ja lisäksi /40 renkaat tuo varmasti vielä oman kovuus-lisänsä.
Ja entä iskarit, alkuperäistä vai jotain muuta? Alkuperäisessä sporttialustassa on oletettavasti eri iskarit kuin tavallisessa?
Comment