Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Audi A6:n ABS- ohjaimen korjaus

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

Audi A6:n ABS- ohjaimen korjaus

Minulla oli A6:n (1999) ABS- ohjain sökönä. Uusi ohjain maksaisi 1200-1700? paikasta riippuen. Tuttu sai korjattua vian ohjaimesta, joten säästöä tuli rutkasti :). Nyt auto toimii kuin unelma, eikä huollossakaan huomautettu :).

oliko sulla minkälainen vika siinä?

Kaverilla on A6 avant quattro 2.4 V6 siinä kans melko usein palaa ABS -merkkivalo
    ja suluissa oleva huutomerki palaa myös samaan aikaa vikakoodia ei jää muistiin. ja sitä ei voi lukia ku valot palaa.

OISKO kellään tiotoa ja mitä vois tehdä asialle.

Comment

Itse löysin sopivan lootan AVK:lta hintaan 300e ja moitteettomasti on toistaiseksi toiminut. Verkosta löytää palveluita ainakin Jenkeistä ja Saksasta jotka korjaavat noita Boschin murheenkryynejä hintaan 250 USD - 300e, korjauksen onnistuminen ei kuitenkaan ole aivan varmaa.

Comment

mulla ois sama vika a6 2.4 quattrossa..ootteks te saanu vikaa selville???

Comment

Sama vanha vastaus:
          Katso:
          www.bba-reman.com

Ei voi olla paljon helpompaa (eikä kai halvempaakaan). Ite ei kannata ees yrittää, ellei ole käytännön elektroniikkainsinööri.

Comment

Ei voi olla paljon helpompaa (eikä kai halvempaakaan). Ite ei kannata ees yrittää, ellei ole käytännön elektroniikkainsinööri.
            Ja vaikka onkin, niin ei oo helppoa korjaus. Yhden tapauksen korjaus meni "heittämällä", mutta juotos ei kestänyt muutamaa kuukautta kauemmin. Varmaankin väärä tinaseos.

Parempi jättää semmoiselle, joka tekee noita jatkuvalla syötöllä eli tuo BBA-reman.

Jos vika on itse boksissa (vm. -98, -99), niin näyttää 90% varmuudella olevan vika katkennut maajohto piirilevyllä.

Ei ole Volvokaan säästynyt vastaavilta vioilta saman ikäisissä ABS-bokseissa vaikka boksin kyljessä lukee ATE. Liekkö kuitenkin BOSCHin valmistama

Comment

Working...
            X