Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

KW vs. S/RS6 kallistuksenvakaaja

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • KW vs. S/RS6 kallistuksenvakaaja

    Elikkä pitäs lähtee hankkimaan vähän järeämpää kallistuksenvakaajaa... autossa tällä hetkellä kiinni kw variante 1 ja suht reilulla madalluksella.

    Slamit.net:n sivustolla oli tällaista tekstiä "KW:n vakaajan vaihtamalla autoa voidaan madaltaa huoletta reilustikin, ilman pelkoa että vetoakseli ottaa kiinni vakaajaan."

    Onko muuta eroa vakio kallistuksenvakaajaan kuin että ei ota vetoakseliin kiinni? Vai kannattaako hankkia järeämpää kallistuksenvakaajaa esim. RS6:n?

  • #2
    Oletko vaihtamassa pelkän etuvakaajan paksumpaan? Voipi tulla aika lailla ei-mielenkiintoinen laite ajaa. Etuvakaajaa päivitettäessä paksumpaan kannattaisi myös takavakaaja vaihtaa jäykempään.

    Luultavasti tuo KW:n vakaaja on muotoiltu niin, että vakaajan ja koiranluun välinen kiinnitys on hieman eri paikassa vakioon nähden, jolloin vetarin ja vakaajan väliin jää tilaa suuremmallakin madalluksella.

    Todennäköisesti KW:n vakaaja on myös vakiovakaajaa jäykempi. Slamitin pojat tietävät varmaan kertoa asiasta lisää.

    Comment


    • #3
      Alkuperäinen kirjoittaja Henri Ekberg Näytä viesti
      Oletko vaihtamassa pelkän etuvakaajan paksumpaan? Voipi tulla aika lailla ei-mielenkiintoinen laite ajaa. Etuvakaajaa päivitettäessä paksumpaan kannattaisi myös takavakaaja vaihtaa jäykempään.

      Luultavasti tuo KW:n vakaaja on muotoiltu niin, että vakaajan ja koiranluun välinen kiinnitys on hieman eri paikassa vakioon nähden, jolloin vetarin ja vakaajan väliin jää tilaa suuremmallakin madalluksella.

      Todennäköisesti KW:n vakaaja on myös vakiovakaajaa jäykempi. Slamitin pojat tietävät varmaan kertoa asiasta lisää.
      Jep kyllä se takavakaajakin samalla päivityksen saa.

      Comment


        #4
        Ei se pelkkä vakaaja auton käyttäytymistä muuta mahdottomaksi. Eron huomannee, mutta mitään dramaattista siinä ei ole. Aliohjaavuuttahan tuo etuvakaajan jäykkyyden kasvattaminen korostaa, mutta katuajossa sillä ei ole mitään merkitystä kuin korkeintaan talvella. Hankkii sitten takavakaajan myös jos haluaa vielä jäykemmän/tasapainoisemman ajettavan.

        Comment

        Working...
        X