Elikkä pitäs lähtee hankkimaan vähän järeämpää kallistuksenvakaajaa... autossa tällä hetkellä kiinni kw variante 1 ja suht reilulla madalluksella.
Slamit.net:n sivustolla oli tällaista tekstiä "KW:n vakaajan vaihtamalla autoa voidaan madaltaa huoletta reilustikin, ilman pelkoa että vetoakseli ottaa kiinni vakaajaan."
Onko muuta eroa vakio kallistuksenvakaajaan kuin että ei ota vetoakseliin kiinni? Vai kannattaako hankkia järeämpää kallistuksenvakaajaa esim. RS6:n?
Slamit.net:n sivustolla oli tällaista tekstiä "KW:n vakaajan vaihtamalla autoa voidaan madaltaa huoletta reilustikin, ilman pelkoa että vetoakseli ottaa kiinni vakaajaan."
Onko muuta eroa vakio kallistuksenvakaajaan kuin että ei ota vetoakseliin kiinni? Vai kannattaako hankkia järeämpää kallistuksenvakaajaa esim. RS6:n?
Comment