tulipa kerrassaan paha ongelma eileen ku alottelin siinä puskamaan autosta helmoja ja puskurien alaosia pois...lämppärin johto oli vedetty siihen alahelmaan kiinni ja aattelin sitte että sen joutuu vetää koneen puolelta irti että saa tulemaan läpi siitä muovi"spoilerista".
no hähää..kun menin avaamaan kahvasta pelliä niin eipäs inahtanukkaan,
pieni napsaus kuulu mutta ei muuta.
sillon aattelin et mitä v***a....tuli jo vähän hätä että mitäs ny.
no soittelin siinä sitte pariin vw/audi korjaajalle ja sanoivat että eipä ole aikasemmin tarvinu moista hommaa tehä, avata siis konepelti ilman vaijeria.
no ei tullu apuja sieltäkään...revin sitte apinanraivolla maskin pois että pääsin sieltä käsin lukolla mutta eipäs se ollukkaan niin simppeliä.
lukko oli koneen puolella ja niin hyvin suojattu että ei mitään mahiksia saada ronkittua auki.
no ei muutaku kattomaan jos sais sen vasta hakasen konepellistä
ruuvattua irti ja siten sais pellin auki.
no sain kaks etummaista pulttia tunnin tuherruksen jälkeen ruuvattua pois mutta se taaempi ei ollutkaan niin helppo, siihen piti oikein tehä avain että sais sen sinne väliin, 10mm pitkä lenkki jota vielä jatkoin ja se piti lisäks taivuttaa oikeeseen asentoon että mahtu meneen sinne konepellin ja keulapellinväliin.
no 3h taistelun jälkeen sais pellin pomppaamaan ylös kun hakanen oli irti.
syy: oli vaijeri päässy lukosta irti. siinä päällä on kuulunu ilmeisesti olla joku sokka mutta on lentäny johonki paremmille metsästys maille.
no vedin sen vaijerin kuoren sitte 2-komponentti liimalla kiinni siihen omalle paikalleen, toivotaan että pysyy oli se niin tuskanen homma tehä :D
no hähää..kun menin avaamaan kahvasta pelliä niin eipäs inahtanukkaan,
pieni napsaus kuulu mutta ei muuta.
sillon aattelin et mitä v***a....tuli jo vähän hätä että mitäs ny.
no soittelin siinä sitte pariin vw/audi korjaajalle ja sanoivat että eipä ole aikasemmin tarvinu moista hommaa tehä, avata siis konepelti ilman vaijeria.
no ei tullu apuja sieltäkään...revin sitte apinanraivolla maskin pois että pääsin sieltä käsin lukolla mutta eipäs se ollukkaan niin simppeliä.
lukko oli koneen puolella ja niin hyvin suojattu että ei mitään mahiksia saada ronkittua auki.
no ei muutaku kattomaan jos sais sen vasta hakasen konepellistä
ruuvattua irti ja siten sais pellin auki.
no sain kaks etummaista pulttia tunnin tuherruksen jälkeen ruuvattua pois mutta se taaempi ei ollutkaan niin helppo, siihen piti oikein tehä avain että sais sen sinne väliin, 10mm pitkä lenkki jota vielä jatkoin ja se piti lisäks taivuttaa oikeeseen asentoon että mahtu meneen sinne konepellin ja keulapellinväliin.
no 3h taistelun jälkeen sais pellin pomppaamaan ylös kun hakanen oli irti.
syy: oli vaijeri päässy lukosta irti. siinä päällä on kuulunu ilmeisesti olla joku sokka mutta on lentäny johonki paremmille metsästys maille.
no vedin sen vaijerin kuoren sitte 2-komponentti liimalla kiinni siihen omalle paikalleen, toivotaan että pysyy oli se niin tuskanen homma tehä :D