Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Taakse "tukivarret"? Audi S2 Coupe-92

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Taakse "tukivarret"? Audi S2 Coupe-92

Eli Audi S2 Coupe-92 autoon olen kysellyt eri liikkeistä noita kyseisiä osia,ilmeisesti tukivarsi nimellä?Katsastusinssi tosin kirjoitti raidetanko mutta.. Eli renkaan päässä on pystypultti ja pusla ja sisemmässä päässä jonkinlainen säädin. Tuntuu olevan hankala saada noita mistään ja hinnat 130euroo/kpl. Mun mielestä aika kallista rautaa kun ei mikään erikoisosa ole.

Onko tietoa käykö muista malleista tai mistä saatavilla?
    Viimeksi muokannut 8866; 22.7.2009, 12:03. Perustelu: Ei ole profiilin autoa, ne kun tuppaa muuttumaan ajan myötä...

Raidetanko on aivan oikea nimi.

893501499B osanumerolla kotimaan merkkitiskillä 87eur/kpl.

Comment

Tepolta omani tilasin. Maksoi muistaakseni n. 70€ kpl. Tukivarsi tarkoittamasi osa ei ole, mutten keksi sille oikeaa nimeä. Raidetanko on varmaan aika lähellä.

Comment

Selvä,pitää tiedustella Tepolta.. A-Tarvikkeesta kävin kysymässä ja näytti kuvaa mikä oli täysin oikea osa ja se osa niiden katalogissa oli kyllä nimellä tukivarsi mutta tiedä näistä sitten. Jokapaikassa se osa on ollut eri nimellä:)

Comment

Kotimaasta kannattaa osat ostaa.Itse tilasin saksasta kun sain halvalla 30€ puoli kotiin kannettuna , ei olisi kannattanut .Vajaa vuosi osilla ajettuna , ulkopuolen pusla täysin paskana kummaltakin nurkalta.Varasin sitten ajan kotkan lehtoautoon jossa vaihdettiin raidetangot ja suoritettiin nelipyörä suuntaus , koko lysti maksoi 485 € eivät antaneet edes sairaslomaa , vaikka maksoin itseni kipeäksi:) . Nyt on kuitenkin uudet palikat 2 vuoden takuulla .Ostakaa merkkikamaa ei tarvi tuskailla kestävyyden suhteen. Kotkassa osan hinta oli 132 € kappale , se pusla mikä menee aina rikki siitä maksoi 149 € , kuka lienee hionnoitellut ?

Comment

Working...
          X