Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A4 B7 rs4 vanne.

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• A4 B7 rs4 vanne.

Olen viemässä maalaukseen kyseisiä vanteita ovat alkuperäisiä 19"x9"ET+29 Tietääkö kukaan onko ne pulveri maalattu ja mistä saisi värikoodin ovat kirkaat hopeat.Vanteissa pieniä kiven iskuja ja tarkoitus hioa pinta mataksi?Mahd.puhaltaa lasikuulalla?

Olisiko kellään tietoa mistä voisi mahd.saada väri koodin??

Comment

Lähtisin itse kyselemään maalamoista tai laakkoselta suoraan. Ei lie kovin eksoottinen vannehopea käytössä niissä :)

Comment

Audifelgen.de on juuri nyt rikki että voisi tarkistaa, mutta veikkaan 1H7 maalikoodiksi. Itsellä tuo koodi 18" S-line -vanteissa, se kirkkaampi hopea näissä Audin vanteissa. Se kromiksi kiillotettu on sitten vielä eri tapaus.

Vinkkinä muillekin: vanteiden varaosanumeroissa se vika "ylimääräinen" kolmikirjaiminen koodi on se maalikoodi. Audicentereissäkin saatetaan tämä fakta tietää, joten katso varaosanumero vanteen sisäpuolelta ja soita paikalliseen AC:hen.

Comment

Taitaa olla se väri koodi 1H7. Pitää kysyä liikkeestä paljonko tulee maksamaan pulveri maalaus? Onko kellään suositella jotain paikkaa? En olisi alkanut maalaamaan mutta samalla kun renkaat pitää vaihtaa niin tulee ainakin uuden veroinen paketti. Käynny mielessä myös muita värejä esim valkoinen?
          Viimeksi muokannut 8866; 22.7.2009, 17:16. Perustelu: Pisteiden jälkeiset välilyönnit lisätty, ensikerralla itse.

Comment

Working...
          X