Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

h&r vai GTS madallusjouset?

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • h&r vai GTS madallusjouset?

    H&R olisi vain 50? kalliimpi ja madallus olisi -35mm. GTS 30/40. Onko kellään kokemuksia, että madaltuuko noilla jousilla auto tasaisesti, vai jääkö keulimaan?

    #2
    H&R:n kamoja mitä olen myynyt niin keulimaan ei ole jäänyt.

    H&R:ää mielestäni ainakin puoltaa se että heillä on oikeasti eri jousia samaan malliin korin, vetotavana ja moottorin mukaan. Kaikilla kun näin ei ole, GTS:tä en tosin tiedä.

    Comment


      #3
      GTS:llä tuntuisi ainakin vanhempiin olevan ihan keulan painon mukaiset sarjat. Kokemusta näistä ei itselläni ole, mutta tullut katseltua valikoimia kun tua käyttöraato on vissiiin rullannut sen 335tkm alkuperäisellä alustalla ;)

      Comment


      • #4
        Pitääkö pohjaanlyöntikumeja lyhentää, kun on kuitenkin aika pienestä madalluksesta kyse, esim h&r:n kohdalla?

        Comment


          #5
          pohjaanlyöntikumithan on pääasiassa suojaamassa iskareita ja tukivarsia. En näkisi tarvetta lyhentää, kyllä sen ajossa huomaa jos pääsevät pohjaamaan.

          Comment


          • #6
            Kannattaa laittaa samantien -45 satsi. Omaan aaneloseen laitoin tuon h&r -45mm kierroksen ja madallus on silti maltillinen, eikä jäänyt keulimaan. Aiemmin on kokemusta weitechin ja eibachin -35 sarjoista ja madallus oli sellaista tehtaan sportti-alustan luokkaa.

            Comment


            • #7
              Ei taida kasikymppiin saada -45 satsia... nyt alla 60/40 ja on kyllä niin kaamea kivireki että oksat pois...

              Comment

              Working...
              X