Sisälokariin jos johonki. Ottaako tolla et:llä jo tolppaan kiinni? Viisaammat valaiskoot
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
B8 madallus
Collapse
X
-
Uskaltaisin väittää että mahtuvat alle ilman sisäpuolen kosketuksia, kauas vaan kaaresta jää ja noilla spekseillä mutta sehän korjaantuu spacereillä sitten. Ei tuo a5 poikkea ihan hirveesti a4:sta ja mulla on 10x20 et45 ja madallustakin melkeen 8cm joka nurkassaViimeksi muokannut villeq; 17.5.2016, 15:44.
Comment
-
Autossa sport alusta. Mitä tuolla tarkoittaa tuo maininta S-linestä? Ei Saksa taivu kääntäjälläkään järkevästi http://www.ebay.de/itm/Tieferlegungs...kAAOSw~1FUYdJ7
Comment
-
-
Minun nähdäkseni tuon madallus ei joo riipu jousen tyypistä, koska se vain siirtää jousen alapäätä alemmas. Kuvauksessa ei ainakaan suoraan mainita, että ei kävisi sportiin ja minusta B8:ssa on kaikkien alustojen yhteydessä (pl. magnetic ride) saman kokoiset iskarit ja jouset.
Comment
-
Varusteluettolon PR-koodeista löytyy painoluokka
Etuakseli 0J*
Taka-akseli 0Y*
*= Kirjain joka kertoo painoluokan
Esim. Etuakselin merkinnät
0JB = 2
0JC = 3
0JD = 4
0JE = 5
0JF = 6
0JG = 7
0JH = 8
0JJ = 9
0JK = 10
0JL = 11
0JM = 12
0JN = 13
0JP = 14
0JQ = 15
0JR = 16Viimeksi muokannut Qekko; 26.5.2016, 12:48.
Comment
-
Audi A4 AVANT 2011 madallus jouset
Olisiko kellään antaan mittoja kaaresta olisi vanteena 20"x9" renkaana 235/30 nykyinen sport alusta tarkoitus tiputtaa n.35-40mm
Comment
-
Moi siis tuli kiireellä kirjoitettua eli vanteen keskeltä kaaren reunaan taidan päätyä ostaa pelkät jouset kun ei taida saada uusia patruunoita tohon säädettävään luulen että joku 40mm edestä ja 30 takaa en muista missä kotkeudessa oli tolla säädettävällä.
Comment
-
Moi eli tarkoitus olisi etsiä pelkkä jousisarja joka madaltaa edestä enempi ehkä n.40mm ja takaa n.30mm kun tullut ostettua joskus pelkkiä jousia niin ne luvatut madallukset eivät ole pitäneet paikkaansa joten olisi kiva saada suoraan oikeat jouset.Löytyy slamitilta montaa sarjaa eri mitoilla niin jos jollsin olisi kyseisiä niin voisi saada suoraan mitat mitkä ovat toteutuneet.
Comment
-
Itsellä edessä 20"x9" et +34 ja kumi 235/30 niin saa tippua sen 35-40 niin mahtuu vielä talvi vanne 19"x9"et 33 rengas 245/35 hyvin pyörimään eikä jää ehkä liian alas.
Comment
-
Käytin tänään tuon omani kulmien säädössä. H&R:n -40mm satsilla camberit jää edessä 1,52ast kun raja on 1,36ast. Säädettäviin tukivarsiin suhtaudun vähän nihkeästi, joten onko kenelläkään tietoa saako B8:aan samanlaisia epäkeskolla varustettuja ylätukivarsien sisäpään puslia kuin B5:een?
Comment
-
Muistaakseni saa, jos muistan oikein niin kattelin niitä joskus, mutta on jäänyt hankkimatta. Omassa kun jäi Eibachin pro-kitillä muistaakseni jonnekin 1,3 tienoille edessä camberit. Tosin noillakin cambereilla kuluu 245/35/19 kumi todella epätasaisesti. Viime syksynä vaihdoin uudet kumit, niin vanhoissa oli sisäreunat ihan kaljut ja toisella laidalla oli 4-5mm pintaa.
Comment
-
Sisäreunien kuluminen ei pitäisi tulla noilla cambereilla, aurauskulmat pielessä tai sitten puslissa sen verran jo välystä että kulmat muuttuvat ajotilanteessa. Ja leveämmät renkaat pienellä vanteen et:llä korostavat tuota tilannetta. Mulla edessä camberit jossain 2,5 ja 3 asteen välissä ja kulmien säätäjä aikoinaan sanoi että noillakaan cambereilla ei ala sisäreuna kulumaan merkittävästi.
Tosin kyllä tuossa omassakin b8:ssa kuluvat sisäreunat mutta lähden puslien vaihdosta ja kulmien säädöstä kokeilemaan jossain vaiheessa että auttaako se
Comment
-
Vaihdoin a4 b8 3.0 tdi avanttiin eibachin prokit b12 sarjan. Edestä tippui sen mitä pitikin, mut takapää jäi korkealle. Maasta mitattuna, kaaren ylimpään kohtaan 225/50/17 renkaalla , edessä 66cm ja takana 67,5 cm. Onko porukalla kokemuksia h&r -40 jousista? Varmaan toimii ihan hyvin noilla bilsteinin iskareilla.Viimeksi muokannut KJJK; 29.6.2016, 06:13.
Comment
-
Onko porukalla kokemuksia h&r -40 jousista? Varmaan toimii ihan hyvin noilla bilsteinin iskareilla.
Omaan kulkineeseen tuli koitettua nuota bilsteiniä taakse H&R -40 jousien kanssa, mutta tuli kyllä järkyttävä kivireki ajaa.
mieluummin laittaa eibachin sportline jouset jos haluaa järkevään asentoon auton.
nuo b8 sprintit oli muuten tasan yhtä pitkät kun alkuperääset sportti alustan iskarit mutta eron huomaa kun käsin painaa iskaria pohjaan niin nuo sprintit vaatii melkoisesti voimaa että saa painettua kasaan.
vois sanoa että perä jopa nousi pari milliä noilla sprintti bilsteiniillä. Kyseiset iskarit on muuten nettivaraosas myynnis jos jotaki kiinnostaa.
Comment
-
Villeq: moni muu puhuu samaa, että ei kulu noilla cambereilla, mutta kyllä näyttää kuluvan. Kulmat on laitettu kohdalleen jousien vaihdon jälkeen ja kilometrejä oli mittarissa tuolloin alle 50 tkm, niin en usko, että puslat olisi vielä ollut loppu. Kaksi kesää kesti renkaat, joista ensimmäinen oli vielä ajettu alkuperäisellä sport alustalla ja kilometrejä ehkä yhteensä kahtena kesänä n. 20 tkm. Vanteina 19x9,5" et 35.
Comment
-
Comment
Comment