Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A4 b5 esim b7 keulalla.

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• A4 b5 esim b7 keulalla.

Kysymys kuuluu lähinnä näin:

minkä mallin etupuskuri tällä uudella maskilla mahtaisi sopia b5:n keulalle? Tarkoituksena vaihtaa nuo vakioumpiot nyt sitten kirkkaisiin, ja etupuskuri modata uudemmasta laitteesta tuohon. Olin jo yhtä a3:n puskinta ostamassa, mutta ongelmaksi muodostui maskin leveys. Ei mahtunut valojen väliin.

Onko mitään joka saattaisi mahtua? Tietysti, jos ihmiset viitsisivät mittailla omista audeistaan maskien leveyden ylälaidasta, niin saisin rojektia käyntiin.

On myös olemassa tuning-firmojen valmiita puskureita jotka käy suoraan paikoilleen, ettei tarvitse tehdä puskuria puoliksi uusiksi.

Eri asia on sitten miltä ne näyttää. Tässä yksi esimerkki.

Comment

"mikään ei koskaan saisi maksaa mitään, ja mieluusti pitäisi olle laadukasta, ja tuoda valmiiksi sovitettuna ja maalattunakin, unohtamatta ilmaisia postituksia".

Niin siis olen noita pyrkinyt hieman katsomaankin, mutta jo löytyneet mallit ovat aivan hirveän näköisiä. Ja kylkiäisinä kalliimpia kuin esim b7 "tuning" puskuri suomesta (tai samanhintaisia).

Tästä lähti siis omien taitojen hyödyntämisen idea. ei vain viitsi lähteä hankkimaan palikoita etukäteen huomatakseen ettei tämä tähän mahdukkaan.

Comment

Tees mulle samalla jos itelles oot tollasta vääntämässä :) omaa silmää meinaan mielytti toi ebayn kuva..

Comment

Working...
        X