Alkuperäinen kirjoittaja Mikse
Näytä viesti
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
A4/S4 B5 Rengas/vanne sopivuudesta.
Collapse
X
-
Siis onko Tomilla todellakin "ET22" noiden spacereiden kanssa? Ei kyllä näytä tulevan sen ulommaksi kuin tuossa Riston autossakaan. Sikäli nuo kuvat mitä netistä kaivanut hämäävät vähän kun toisessa ET35 näyttää tulevan ulommaksi kuin toisen ET30 vaikka vanneleveys on sama.
No mutta noiden kuvien perusteella sanoisin, että tuli tilattua ihan oikeat vanteet 8,5x18" ET30. Noi nykyiset (tai jo entiset) 8x17" ET35 ultraleggeratkin tulee kyllä hyvin lähelle kaaren reunaa.
Comment
-
Takapäälle ei ole tehty mitään, edestä puukotettu sisälokariin reikä. Jonkun vannekokeilun yhteydessä koitettiin kaverin kanssa kaaria "mankeloida" putkea hyväksikäyttäen mutta rupesi hirvittämään ja jätettiin leikki kesken, ei saatu kuin naarmuja ja lohjennutta maalia aikaseksi.Viimeksi muokannut Noize; 7.4.2013, 17:33.
Comment
-
Unohtakaa ne rengaskauppiaiden suosittelemat pullakumit niin ei raavi niin herkästi vaikka ois vähän leveempikin vanne ;) Tässä 8,5x18" et18 + 215/35 kumi beefemmassa. Ei raavi yhtään (edessä).
Takana 9" levee et19 samalla kumilla kuin edessä ja raapiihan se kun on kottikärryakseli :(
Comment
-
Kun tässä puhutaan vaan vannekoon isontamisesta, mutta itellä olisi halu isontaa pyörintäkehää (==maavaraa), mitkä on isoimmat kumit mitkä sopii pyörimään esim. 15" ja 16" vanteella? Haaveena tietty olis jotku 215/65r16 renkaat vakio 205/55 tilalle. Takaa näyttää vaan ahtaalta se sisäpuolen "tukivarsimikälie". Quattro siis kyseessä..
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja diffas Näytä viestiJaa järkevää se on käyttää jotain hävyttöntä alikoon kumia? Sehän näyttääkin hassulta kaarissa kun puolet on tyhjää. ;)
http://jdmaddiction.files.wordpress....etch.jpg?w=300
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja okkim Näytä viestiNäyttäähän se ulos sieltä tulevan. Meinaatko ettei muka ota kiinni kaariin joustossa?
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja tomiii Näytä viesti
Comment
-
Joku kaivoi tässä taannoin toiseen ketjuun kuvat jossa näkyi B6 ja B7 A4sien akseleiden leveydet. Löytyisikö samanlaiset kuvat B5 S4sta ja B5 RS4sta tai faktatieto onko molemmissa samanlevyiset akselit edessä ja takana. Jos ei, niin erotukset kiinnostaisi tässä vaiheessa kovasti, kiitos.
Comment
-
Mikä on isoin kumi/vanne B5 koriin taakse?
Mika .S oli takana ainakin 9.5" vanteella 245/35/18 ET oli 32 tai 45? Oli kahta eri ET lukua eri viesteissä.
Ajatuksena olisi laittaa taakse 9,5" vanteelle 255/35/18. Saako kulutuspintaa kaaren sisään millään ET:llä?
Vai joutuuko kaaria rullaamaan... Vanteet tulee ET 45, mut lätyillä sitä voi sitten hioa kohillen.
Jos ei niin pitää tyytyä 245 leveyteen. Alustana on RS4:sen vakio alusta. Jotain 40mm matalampi kuin vakio A4.Viimeksi muokannut ozzz; 12.12.2011, 21:35.
Comment
-
Oli unohtunut korjata se ET luku joihinkin viesteihin. Se oli ET32. Oli virheellistä tietoa koska 8,5" vanne oli huulella levitetty ja siinä oli alunperin ollut ET45. Oikea luku on siis ET32.
Omassa oli yhden kesän tuolla takavanteella 255/35 kumi. Tuli aika muhkun näkönen. Ois saanu olla vähä sisemmässä kuin tuo ET32.
Kaaria ei tarvitse takaa rullata. Laita jotku 8-10mm lätyt väliin takavanteisiin. Riippuu kyllä myös jonkinverran rengasvalmistajasta se miten venyy.Viimeksi muokannut MikaSS; 13.12.2011, 09:02.
Comment
Comment