Jotta voisit osallistua keskusteluihin, sinun pitää ensin rekisteröityä. Rekisteröityminen edellyttää sitoutumista foorumin käyttöehtoihin. Rekisteröidy täällä.
Jos olet ensimmäistä kertaa tällä foorumilla, ole hyvä ja tutustu ensin jo kysyttyihin kysymyksiin. Kysymykseesi löytyy mahdollisesti jo useita vastauksia. Hae vanhoja kysymyksiä ja vastauksia täältä.
Millasella madalluksella Juudaksen A4 on tossa kuvassa? Kiinostaisi siis lähinnä tietää että tuleeko b5:sta traktori isoilla vanteilla + omalla sporttialustalla.
Millasella madalluksella Juudaksen A4 on tossa kuvassa? Kiinostaisi siis lähinnä tietää että tuleeko b5:sta traktori isoilla vanteilla + omalla sporttialustalla.
Karkee arvio, navasta kaareen takana n.340mm ja edessä n.320mm
Pitäs nyt saada varma tieto että mahtuuko vajaavetoseen sedaniin 8x18 et31 tai 33(ei ollu varma, käytetyt) 225/40 kumilla? Tulee korkeussäädettävän alustan kans. Alkaako raapimaan jostaki ja pysyykö vanne kaaren tasalla/sisäpuolella?
Ei ole ongelmaa. Mul on 8.5x18 245/40/18 ET28 ja on sopivasti kaaren sisällä, isolla kuormalla kyllä raapii hieman kaariin, mut se on lähinnä kumin leveydestä johtuvaa. :) Nämä siis takana.
Edessä 8.5x18 225/40/18 on ET33 on just passeli kaaren kanssa. Toki riippuu madalluksesta, mul o semmoinen perus -35mm. :D
Itselläni on B5 a4 quattrossa alla edessä 8,5x 19" ET35 235/35 rengailla ja takana 9,5x 19" ET35 235/35 rengailla ja hyvin mahtuu pyörimään. Ainut mikä on 60km/h ajelee huonolla tiellä johkuu kuoppaa nii vähäse raapasee eestä sisälokarii. Sen verran maksut muovit. Autossa on 30/35mm madallus.
LilJon: Voit olla varma että tulee kunnon katumaasturi tehtaan sportti alustalla ja vakiota isommalla vanteella. Meinaan oma auto näyttää aika kaameelle kun on 18" rengasta alla.
Edit: Vanne 8x18 et 35 ja renkaana 225/40
Meneekö 8.5 18" et30 225/40/18 avant b5 quattron alle.
Madallusta ei vielä ole mutta jos menee vanteet alle niin sen mukaan madallus.
Kuinka lähelle kaaria tulee uskaltaako ottaa kuormaa päälle.
Meneekö 8.5 18" et30 225/40/18 avant b5 quattron alle.
Madallusta ei vielä ole mutta jos menee vanteet alle niin sen mukaan madallus.
Kuinka lähelle kaaria tulee uskaltaako ottaa kuormaa päälle.
Ainakin ässässä menee ja vanne tulee hiukan ulos mutta kumin kulutuspinta pysyy kaaren sisällä
Taitaapi jonkin verran tulla yli kaaresta. 8x18 et 35 tuli melkolailla kaarentasalle takana, edessä ehkä himpun yli..
Rohkenen olla eri mieltä. 8" levee vanne on et35 kyl ihan selkeesti kaaren sisällä. ET30 8.5" leveenä kyllä työntyy edessä kaarien yli hieman, 225 kumi onneks seivaa hieman tilannetta. :)
Paljonkos bertta 5:sta pystyy madaltamaan 8x18 et35 -vanteilla 225/40 -rengastuksella, ilman että raapii vakiokaariin? Harkinnassa nykyisen -30mm alustan vaihto coileihin.
Paljonkos bertta 5:sta pystyy madaltamaan 8x18 et35 -vanteilla 225/40 -rengastuksella, ilman että raapii vakiokaariin? Harkinnassa nykyisen -30mm alustan vaihto coileihin.
Mulla oli edellisessä autossa Eibachin sportline jouset 45/50mm madaltavat ja vanteen ET 30 eikä raapinut.
Paljon tosta pitäisi nostaa autoa ylöspäin jotta ei eturenkaat osuisi kaariin? vai osuuko nytkään jos renkaat kääntää aivan tappiin? Ja paljonko sulta löytyy nyt tuosta madallusta? :)
Olipa harvinaisen havainnollistavat kuvat. Kiitos Esalle. Aavistuksen taitaa tulla kaarista ulos vanteet (?) mutta ei mene kuitenkaan stance-erotiikan puolelle. Oliko sulla tarve rullata kaaria? Piruvie kun oli aikomus laittaa ET35 mutta saatavuus ehkä vähän haasteellinen niille vanteille mitä meinasin.
Comment