Jotta voisit osallistua keskusteluihin, sinun pitää ensin rekisteröityä. Rekisteröityminen edellyttää sitoutumista foorumin käyttöehtoihin. Rekisteröidy täällä.
Jos olet ensimmäistä kertaa tällä foorumilla, ole hyvä ja tutustu ensin jo kysyttyihin kysymyksiin. Kysymykseesi löytyy mahdollisesti jo useita vastauksia. Hae vanhoja kysymyksiä ja vastauksia täältä.
7.5x17 jako: 5x112 ET: 35 miten mahtuu pyörimään A4 B5 sedanissa. Tällä hetkellä alusta täysin vakio, mutta on tulossa Coil over alle.
225/45 renkaat tarkoitus laittaa.
Tossa ylempänä kyselinkin jo ja nyt aikani foorumia selattuani en oo kyllä ihan täydellistä vertailukohtaa löytänyt. Olisko jollain sattumoisin kuvaa miltä näyttää B5 korissa 18x8 tai 18x8.5" ja ET varmaan semmosta 35 luokkaa niin -30mm tai -40mm madallusjousilla. Renkaina varmaankin ne perus 225/40. Näitä kokoonpanoja varmasti löytyy, jollei muuta niin netistä, mutta ei viitsisi koko päivää urhata juuri kyseisen setin kulkineen kuvien löytämiseen.
Onko toi miten haastava kokoonpano jos miettii myös talviajoa? Meneekö toi ihan nätisti myös talvella, jos myös talvipyörien halkasija pysyis samana.
Melkein jo arvaan vastauksen, mutta meneekö 18x10" ET22 taakse? Ja jos menee, niin tuleeko kuinka hirveän näköinen? Tietäis vaan huomenna häpeillen perua varauksen vanteista jos eivät mahdu...
Mulla on takana 18x10 ET32 245/35/18 kumilla ja mahtuisi kyllä tulemaan vielä jonkin verran ulommaskin.
Varmaan vähän kapeammalla kumilla mahtuu pyörimään.
Varkaan varastettua kesäpyörät on uusia tullut katottua ja yhdet löytynyt.. aiheen lukenu muutamaankin kertaan mutta selkoa nyt ei oikein varmaks oo tullu saatua.. joten ajattelin kysästä ennenkun ostan sikaa säkissä... tarkotus ois hommaa vanteet 19" 8.5 et 40 ja taakse 9.5 et 40 mahtuuko alle, ettei ota kiinni sisäpuolella ja ettei liikaa tule ulos.. etupään jarrusatula mietityttää kun sellanen mohlo.. autona siis b5 ässä ja toistaiseksi vakioalustalla
Edessä todennäköisesti ottaa satulaan kiinni. Tosin vanteen mallista riippuen voipi mennä jopa suoraankin, silloin ei ainakaan tule liikaa ulos. Takanakin taitaa tolla ET:llä ottaa jo olkavarteen kiinni. Eli spacereita tulet tarvitsemaan melkein 100% varmuudella
joo niin vähän ajattelinkin.. millähän spacereilla sen sais järkeväksi vai tuleeko oleen ihan mahdotonta ettei puske liikaa ulos esim jos et35
vanteista vielä kuva..
Mulla on 235/35R19 kumit @ 8,5" et35 vanteella ja takana ei jää kyl kovin paljoa siihe olkavarteen, oisko joku 4mm? Ja vanteetki voin myydä pienempien(lue. leveämpien tieltä) pois :)
En jaksanu koko viestilitaniaa alkaa lukea läpi, mutta sopisiko B5 S4:een seuraavanlainen vanne/rengaskokoonpano:
Eteen 18"x8.5" ET40 rengastuksella 225/40R18
taakse 18"x9.5" ET40 rengastuksella 225/40R18
Jää varmaan tuolla ET:llä vielä kaaren sisään, mutta sopivilla spacereilla hienosäätö...?
Noita Japan racingin JR15 tai JR10 vanteita oon tuossa kattellut. Kellään vastaavaa settiä alla ?
Jonkinlainen venykin pitäisi varmaan tuolla rengaskoolla jo tulla varsinkin takapäähän.
Onko tietoa miten tuollainen Aeolus AU01 225/40R18 kumi istuisi/venyisi kyseisten vanteiden päälle ja onko kukaan noita laitellut ? Hinta/laatusuhteeltaan ihan ok rengas pitäisi olla.
No nyt kyllä huijjaat, kävin mittaamassa ja renkaan yläkuolokohdasta--> kaareen nykyinen välys se 40mm, noin. Ja multa tiputettu jo alustasta 30mm elikkä 70mm taitaa olla se max. kyllähän tuota parikytä milliä vois tiputtaa vielä, sen verta kun tota välystä tuntuu olevan. Ei se liiallinen välys kuitenkaan hyvä asia taijja olla. :P
Comment