Etuvetoisessa takarengas käyttäytyy hieman eri tavalla joustossa, koska "peräkärrin" akseli. Helpommin alkaa pyöränkaari ahistamaan.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
A4/S4 B5 Rengas/vanne sopivuudesta.
Collapse
X
-
Nousi ylös topicci niin laitan tähän parit rengastukset. Mallina S4 vm98
Ensimmäiset 3 kuvaa. Vanne 18" Kaari napa mitta 320mm edessä ja takana, edessä 8,5" Et 32, 215/45 renkaan kuvio jää kaaren sisään vanne tulee yli n. 5mm. Ei raapimista. Takana 9,5" Et 35, 245/40 renkaan kuvio jää reilusti kaaren sisään vanne yli n. 8mm, takana camperia jätetty jouston varalle n. -1,5 astetta. Ei raapimista.
Neljä kuvaa. Vanne 18" Kaari napa mitta 320mm edessä ja takana. Edessä 8" Et 30, 215/40 vanne jää sisään n. 10mm. Ei raapimista. Takana 9" Et 35 245/35 renkaan kuvio jää sisään, Vanne karvan verran sisällä, Takana camperi n. -1,5 astetta. Ei raapimista.
Comment
-
Comment
-
Ei ihan sitä mitä haet mutta kuvissa 255/40/17 rengas 10" leveellä, ET30. Mahtuu justjajust olee nii ettei raavi mihinkää. Netin laskurien mukaan toi sun toivomus on kokonais halkasijaltaaan sama kun mun kuvissa oleva setti, ja myös pari milliä kauempana takatukivarresta. Eli todella tiukka, Mutta toimii.
Comment
-
Joo kyllä se sinne istui joten kuten hyvin. Normaali katurengas meni ihan ilman mitään kikkaa ja spacerii, mutta Ar1 sliksille joutu laittaa spacerin ja vielä hieromaan renkan sisäkantin pyöreeksi ettei osuisi takaolkaan. Tosiaan 5mm spaceri ja kantti pyöreeksi.
Katurenkaas ja vanteessa oli tismalleen sama speksi...255/35/18 et40 ja 9x18. Liitteen asennon jälkeen taakse lisätty camberia siten että jäi nyt -0.5, vingutin vähä reikiä että antoi lisätä. Vielä pitäs vähä saada lisää, kun joku 0 olis tavoite. :)
Comment
Comment