Kyllä nuo jälkiasennus päiväajovalot on ihan järkyttävän näkösiä, ainoastaan ne pyöreät sumuvalojen tilalle tulevat menettelee.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
B5 valopäivityksiä
Collapse
X
-
Kyllä nuo jälkiasennus päiväajovalot on ihan järkyttävän näkösiä, ainoastaan ne pyöreät sumuvalojen tilalle tulevat menettelee.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja okkim Näytä viestiNuo DRL:t on sen tyylisiä mitä etsin, mutta saisivat olla leveämpiä.
Lisää linkkejä kehiin! :)
Eiköhän kaikissa E-hyväksytyissä valoissa ole heijastin.
Onkos nuo yhtään siihen suuntaan?
Comment
-
En muista mikä asennuskaulus omiin depoihin tuli mutta tuo korkea se luultavasti itelläkin oli. Kyllähän niissä ohjeissa olevinaan luki että mikä kävis minkäkin moottorin kanssa mutta ei siitä ainakaan itelle apua ollu. Ja huomas kyllä heti asentaessa jos on väärä kaulus paikalleen menossa.
Omiin depoihin tuli vielä lisäks ostettua pitkiin 35 wattinen sarja, tiedustelin JS-tuningilta että kumpaa suosittelee niin sanoi ettei tehokkaammasta sarjasta saisi paljoa enempää irti tuolla tavallisella heijastimella joten tuo sitten tuli tilattua. Asennus meni kivuttomasti ja ballasti löysi paikkansa tuosta lyhkästen ballastin "päältä", eli ovat pinossa siinä umpion takana. Apparin puolella meinas jo loppuu tila kesken kun ottaa ilmanputsarin koteloon hieman kiinni ja nyt ei ainakaan polttimoita vaihdeta käden käänteessä :D
Ja tuohon omaan takavalojen etsintään palaten, taitaa lähteä nämä tilaukseen: http://www.ezt-autoteile.de/Beleucht...6fmmbsv3tcbh44
Niin oli epäilyttävän näköiset ne umpiot missä oli se heijastin sisällä että jätän ne suosiolla pois. Nuo ovat e-hyväksytyt mutta se ei vielä tarkoita sitä että heijastin noissa olisi, siksi tulee mukana nuo punaiset heijastinlätkät. Jätän ne varmaan ens alkuun asentamatta ja viimeistään katsastukseen ottaa ne takataskuun mukaan :)
Comment
-
Joo, pitää säätää tässä illalla kun pääsee duunista. Ajattelin vaan, että onko tosiaan väärä kaulus kiinni, kun niin eteen näytti.
Alkuperäinen kirjoittaja NenolaApparin puolella meinas jo loppuu tila kesken kun ottaa ilmanputsarin koteloon hieman kiinni ja nyt ei ainakaan polttimoita vaihdeta käden käänteessä :D
Laittelen illalla kuvia.
Comment
-
Miten musta tuntuu, että pitäis säätyä vielä ylemmäs? Eli pitkät holkit säätömoottoreissa ja valot säädetty 0 asentoon. Säätövara on niin ylös säädetty kun pystyy.
Eli ennen säätöä oli näin:
http://dl.dropbox.com/u/1978345/audi/VALOT_ENNEN.JPG
Säädön jälkeen:
http://dl.dropbox.com/u/1978345/audi/VALOT_JALKEEN.JPG
Comment
-
Noniin!
Laittelin tuossa ne keskikokoiset holkit ja sitten säätelin valoja. Minusta nyt on ihan OK?
http://dl.dropbox.com/u/1978345/audi/VALOT_JALKEEN2.jpg
Tässä vielä pari asennuskuvaa:
http://dl.dropbox.com/u/1978345/audi/SDC12275.JPG
http://dl.dropbox.com/u/1978345/audi/SDC12276.JPG
http://dl.dropbox.com/u/1978345/audi/SDC12277.JPG
http://dl.dropbox.com/u/1978345/audi/SDC12278.JPG
http://dl.dropbox.com/u/1978345/audi/SDC12279.JPG
Comment
-
Kellään kokemusta näistä takavaloista? Meneekö nuo ihan kivuttomasti paikoilleen?
http://www.ad-tuning.de/shop/product...Rot-Weiss.html
Comment
-
Tuli laitettua omaan autoon, A4 2.8 -97, LED-huomiovalot keulalle. Nyt on edessä niitten kytkeminen.
Valothan ovat siinä mielessä helpot kytkeä, että ovat kolmejohtoiset jolloin plussan ja miinuksen lisäksi niissä on sammutusjohto.
Maadotus on nyt paikoillaan samoin kun sammutus, jonka vedin parkkivalon johtoon jolloin toimivat laillisesti eli sammuvat kun siirtää viiksen parkkiasentoon eivätkä pala silloin myöskään ajovalojen kanssa. Nyt pitäisi löytää enää virtalukon takainen virta, jotta valot syttyy automaattisesti kun auto käynnistetään ja sammuu yhtälailla sammutettaessa. Virtalukoltahan sitä löytyisi, mutta olisiko konehuoneessa jossain yksinkertaisempaa paikkaa? Sen kummempaa virtaa en ole ryöstämässä kun sen mitä releen magnetointi vaatii. Vaan ei sitäkään mielellään sytytyspuolilta rosvoaisi eikä sen takia viitsisi läpivientejäkään hytin puolelle etsiä. Jostainhan sitä virtalukon takaista virtaa konehuoneestakin löytyy, se on varma, mutta mistä? Nyt on hyvät niksit tarpeen.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja JuhoHNyt pitäisi löytää enää virtalukon takainen virta, jotta valot syttyy automaattisesti kun auto käynnistetään ja sammuu yhtälailla sammutettaessa. Virtalukoltahan sitä löytyisi, mutta olisiko konehuoneessa jossain yksinkertaisempaa paikkaa?
http://dl.dropbox.com/u/1978345/misc/audi/75x.jpg
Itsekin sain nyt sammumaan tuon sumuvalojen merkkivalon, kun otin releen pois.
Muille selvennykseksi relehän oli siis tämä:
http://dl.dropbox.com/u/1978345/misc...lojen_rele.jpg
Jospa nyt vois viedä tuon kiesin katsastukseen. Voikos noilla D2S depoilla olla pitkissäkin Xenonit paikoillaan vaan alkaako katsastusmies ulisemaan niistä?
Comment
-
Olisko kellään tietoa mistä mahtais löytyä tuohon b5 avanttiin faceliftin takavalot ? Sais nuo haalistuneet poies.. Nykyajan ledit ei oikein nappaa..
Joo.. luin alotusviestin tarkemmin näytti löytyvän! Kunhan vielä löytäs kotimaisen yrityksen..
Comment
-
Itse tilasin täältä. Taustalevyt käytettiin vanhoista umpioista. Laatu noissa oli mielestäni ihan alkuperäistä vastaava.
http://www.ebay.de/itm/FACELIFT-RUCK...item5d2db93a99
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja bonusTäällä ei ainakaan katsuri puhunu sanaakaan pitkistä. Mulla siis kans depot, molemmissa henonit.Alkuperäinen kirjoittaja Nikke_Hyväksyntäähän noissa ei ole pitkissä xenoneille..
Lyhyissä ei tosin ollut mitään ongelmaa, pikkasen näytti oikeanpuoleinen valo ylös, mutta ihan vähän vaan. Sano että säädä joskus kun jaksat.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja valtsu Näytä viestiPitihän se käydä kokeilemassa. Noh, nyt on korjauskehoitus otteessa :P
Lyhyissä ei tosin ollut mitään ongelmaa, pikkasen näytti oikeanpuoleinen valo ylös, mutta ihan vähän vaan. Sano että säädä joskus kun jaksat.
Edit: Niin ja olen myös kokeillut laittaa relejohtosarjan väliin, samaa skeidaa silti.
Comment
Comment