Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Rengas-Online.com varoitus

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

Nah edes ei lämpötila nouse...Ihmetyttää vain. Hyväähän se arvostelu asiasta aina tekee..Vaikka ehkä jotakuta koskeekin.

Kyllä minä olen oppinut kantapään kautta välttämään _ja_ myös varoittamaan muita jos kohtelu/palvelu/tavara ei ole sitä mitä on luvattu.

Kuten sanottua, olen varaosaliikkeessä töissä tiskin toisella puolen. Ja kunnioitan asiakasta ja hänen toiveitaan. Omatunto nyt vaan ei anna periksi myydä esim. Italialaista tukivartta audiin. Isomman katteenhan niistä saisi, mutta mutta....

Järkeä saa ja pitää käyttää...Myöskin foorumikeskusteluissa. Ja siinä mitä kirjoittaa....

Ei muuta. Hyvää viikonloppua

Comment

Kyllä tämä asiansa ajaa jos paskaa sais kaikki ja asiakkaita vaan kusetetaan. Tämmöiset firmat saa mennäkin nurin. Helposti näissä vaan musta maalataan pirut seinälle... Mutta kuten jo aiemmin mainitsin, ko. firman kanssa ei ole ollut mitään ongelmaa ja asiakaspalvelu on toiminut juuri niin kuin pitääkin.

Ja en minä tiedä onko se Saksa nyt sen paskempi maa kuin Suomikaan :)

Comment

Ottamatta kantaa itse tapaukseen, voisin sanoa käytännössä koko ikäni myyntityössä olleena, että hyvin hoidettu reklamaatio sitouttaa asiakasta paremmin kuin normaali hyvin sujunut myyntityö. Eihän onnistumisia juuri kukaan muista, mutta kun ensin menee jotain pieleen ja se hoidetaan oikeasti tyylillä ja asiakas siinä tuntee saavansa hyvää palvelua, niin siitä kerrotaan myös eteenpäin. Näin renkaista puheenollen esimerkiksi myyjä olisi selvittänyt itse renkaiden viivytyksen syyn ja jo samantien tarjonnut hyvitystä. Vanhojen renkaiden kyseessäollen tarjonnut arvollaampia renkaita tilalle ilman lisähintaa jne. Uskoisin alkuperäisenkin kirjoittajan siinä vaiheessa kertoneen erityisen hyvästä reklamaation hoidosta myös tänne.

Virheitä sattuu kaikille joskus, mutta se, miten ne selvitetään, erottaa ammattitaitoisen myyjän paskanpuhujasta.

Comment

Eihän onnistumisia juuri kukaan muista, mutta kun ensin menee jotain pieleen ja se hoidetaan oikeasti tyylillä ja asiakas siinä tuntee saavansa hyvää palvelua, niin siitä kerrotaan myös eteenpäin
          Tuo on kyllä enemmän kuin totta.

En tiedä kuinka iso ko. firma on, mutta voihan firman sisällä olevat myyjät / myyntineuvottelijat olla erilaisia. Toisilla käy hyvä tuuri ja saa hyvää palvelua, toinen taas paskaa. Mutta tämä ei kuitenkaan automaattisesti tee koko laitoksesta paskaa.

Comment

Alkuperäinen kirjoittaja Hece R Näytä viesti
            Ottamatta kantaa itse tapaukseen, voisin sanoa käytännössä koko ikäni myyntityössä olleena, että hyvin hoidettu reklamaatio sitouttaa asiakasta paremmin kuin normaali hyvin sujunut myyntityö. Eihän onnistumisia juuri kukaan muista, mutta kun ensin menee jotain pieleen ja se hoidetaan oikeasti tyylillä ja asiakas siinä tuntee saavansa hyvää palvelua, niin siitä kerrotaan myös eteenpäin. Näin renkaista puheenollen esimerkiksi myyjä olisi selvittänyt itse renkaiden viivytyksen syyn ja jo samantien tarjonnut hyvitystä. Vanhojen renkaiden kyseessäollen tarjonnut arvollaampia renkaita tilalle ilman lisähintaa jne. Uskoisin alkuperäisenkin kirjoittajan siinä vaiheessa kertoneen erityisen hyvästä reklamaation hoidosta myös tänne.

Virheitä sattuu kaikille joskus, mutta se, miten ne selvitetään, erottaa ammattitaitoisen myyjän paskanpuhujasta.
            Olen 100% samaa mieltä kanssasi ja tätä juuri olen hakenut tässä takaa. Ymmärrän tosiaan että virheitä sattuu mutta ne pitäisi sitten vaan jotenkin hyvittää ja kaikki olisivat tyytyväisiä.

Vähän tilannepäivitystä vielä itse asiaan. Sain viime perjantaina Rengas-Onlinelta viestin jossa vastataan 29.4 lähettämääni reklamaatioon joka koski renkaan luvattua vanhempaa ikää. Tässä viestissä he pyysivät minulta kuvia renkaiden DOT-merkinnöistä vaikka olen ne jo heille toimittanut juuri sen reklamaation yhteydessä. He tiedustelivat myös että mikä olisi mielestäni sopiva hyvitys asiassa vaikka olen myös sen heille jo moneen kertaan ilmoittanut kuten myös sen että puran kaupan koska sain heiltä vastauksen että hyvitykseen ei suostuta. Tuntuu olevan aivan sekaisin tuo heidän asiakaspalvelu. Ilmeisesti siellä useammat henkilöt käsittelevät asiaa ja vastailevat sitten ristiin mitä sattuu. Vastauksia olen saanut kolmesta eri osoitteesta joista kaksi henkilöiden nimissä ja tämä yksi ihan yleinen ilman henkilön allekirjoitusta. Vastasin tuohon heidän viimeiseen postiin ja kysyin mm. että miten heiltä tulee näin ristiriitaisia viestejä mutta siihen en ole saanut mitään vastausta. Alkoi nyt vaan hieman mietityttään että mitenhän saan heiltä rahat takaisin. Alkavat pian vielä väittämään että en ole perunut kauppaa 30 vuorokauden sisään toimituksesta jos kyseinen tieto ei olekkaan mennyt heillä sisäisesti eteenpäin. No ei kai tässä kuitenkaan auta muu kuin katsoa kuinka homma etenee..
            Viimeksi muokannut mane; 18.5.2009, 14:07.

Comment

Tässä taas tilannepäivitystä asiaan.

Sovin asiaa alun perin hoitaneen henkilön kanssa että renkaat tullaan noutamaan 25.5. ja annoin ositteen mistä ne voi noutaa. Sain kuitenkin 19.5 klo 21:41 sähköpostin taas eri henkilöltä jossa todetaan että kuljetusfirma tulee noutamaan renkaita 19.5. Myös nouto osoite oli siinä väärä. 20.5 minulle soitetaan kuljetusfirmasta että olisivat tulossa hakemaan renkaita. Kerroin heille että olen sopinut että rankaat noudetaan 25.5 eikä 20.5. Minulle kerrottiin että minun pitää olla yhteydessä Rengas-Onlineen jotta he avaavat uuden hakupyynnön heille. Ilmoitin tästä heille ja renkaat haettiin sitten 26.5. Olipahan kunnon sekoilua loppuun saakka. Juttelin kuljetusfirman kuriirin kanssa asiasta ja hän kertoi että näitä Rengas-Onlinen takaisinhakuja on tullut lähiaikoina lisääntymässä määrin. Hän kertoi myös tilanneensa jokin aika sitten Rengas-Onlinesta renkaat ja myös hänellä oli ollut toimituksessa ongelmia, tosin ei nyt näin pahoja kuin minulla.

Tilasin uuden renkaat Camskillista ja ne tulivat 6 arkipäivässä kuten heidän sivuillaan toimitusajaksi arvioidaan. Renkaat olivat 09 valmistettuja ja hinta oli 250e/kierros halvempi kun Rengas-Onlinessa. Renkaat ovat muuten todella hiljaiset, aivan eri luokkaa kun niiden pilalle kovettuneiden jyristäjien. Ihan pikkaisen harmittaa ettei tullut alun perin tilattua renkaita Camskillista. No ensi kerralla tiedän mistä renkaani tilaan jos en niitä paikallisesta rengasliikkeestä osta. No tietenkin voihan Camskillillakin joskus toimitukset epäonnistua mutta en ole ainakaan kuullut vielä kenenkään valittavan heidän toiminnasta.

Nyt sitten odottelen rahojen takaisin saamista Rengas-Onlinelta. Visa lasku tilauksesta jo tuli. En tiedä joudunko sen nyt kuitenkin maksamaan ja perimään sitten jotenkin heiltä takaisin.

Comment

oliko toi 4viikkoa rengas-onlinen moka jos ne makas jossain kuljetusliikkeen varastossa?

Kyllä mä ainakin uskallan tilata tämänkin jälkeen uudet renkaat rengas-onlinesta, jos tulee korput niinkuin tuossa mainittiin niin "kuljetusliike tulee hakemaan ne pois" ja saa rahat takaisin.

Mielestäni netistä tilatessa pitää aina varautua pidempään toimitusaikaan, jos uudet tassut haluaa heti alle niin kyllä ne pitää ihan paikallisesta liikkeestä hakea.

Comment

sillonhan kun toimitusaika on pidempi pitää tilata aikasemmin :)

Comment

Ei kait tuota visalaskua kannata nyt maksaa. Soita luottokuntaan ja kysy?

Comment

oliko toi 4viikkoa rengas-onlinen moka jos ne makas jossain kuljetusliikkeen varastossa?
                      Juu ei maannu. Renkaat eivät olleet edes lähteneet heidän varastosta kun kaksi viikkoa tilauksen jälkeen niiden perään kyselin. Heille oli käynyt kuulemma jokin moka asian suhteen, sen tarkempaa tietoa en asiasta koskaan kuitenkaan saanut.

Kyllä mä ainakin uskallan tilata tämänkin jälkeen uudet renkaat rengas-onlinesta, jos tulee korput niinkuin tuossa mainittiin niin "kuljetusliike tulee hakemaan ne pois" ja saa rahat takaisin.
                      Joo noin helppoahan toi tosiaan olikin. Kuitenkin minulla on mennyt nyt varovasti arvioiden 50 tuntia asian selvittämiseen ja 70e ylimääräisiin vanteillelaitto kuluihin. Toivotaan kuitenkin että sinä selviät helpommalla jos vastaavaan ongelmaan törmäät. Itse en vaan periaatteestakaan tilaa paikasta missä asiakasta ei arvosteta sitä vertaa että mitenkään hyvitettäisiin tämän luokan virhettä.

Mielestäni netistä tilatessa pitää aina varautua pidempään toimitusaikaan, jos uudet tassut haluaa heti alle niin kyllä ne pitää ihan paikallisesta liikkeestä hakea.
                      Mielestäni taas Rengas-Onlinen kannattaisi korjata heidän lupaama toimitusaika 3-6 päivästä vähän realistisemmaksi esim 1-4 viikkoon ja mainita että kyseessä on vain arvio.

Ei kait tuota visalaskua kannata nyt maksaa. Soita luottokuntaan ja kysy?
                      Täytyy tehdä niin jos laskun peruminen ei muuten onnistu. Ilmoitin Rengas-Onlinelle että hyvitys tulee tehdä ennen eräpäivää ettei siitä tule enää lisähankaluuksia minulle. Katsotaan mitä vastaavat.

Comment

itselläni ei ollut mitään moitittavaa renkaiden toimituksessa. tulivat nopeasti, olivat sitä mitä tilasin ja tulivat Kerrostalon ovelle asti=)heh.mutta taisi olla tuo suomalainen yritys...

Comment

Vielä viimeinen päivitys aiheeseen.

Sain Rengas-Onlinelta 27.5 vastauksen että he ovat tehneet hyvityksen minulle ja se pitäisi näkyä kahden arkipäivän sisällä tilillä. Laskun eräpäivänä 29.5 hyvitystä ei vielä kuitenkaan tilillä näkynyt joten soitin luottokorttiyhtiöön ja kerroin että hyvitys on kyllä luvattu ja sain sovittua asian niin että en maksa laskua vaan odotetaan hyvityksen tulemista. Hyvitys tuli nyt sitten tänään tililleni joten voin huokaista helpotuksesta tämän osalta. Case closed siis.

Comment

Renkaat-online

Minä tilasin pari viikkoa sitten englantilaiselta www.renkaat-online.com sivuilta renkaat ja 205/55/R16 renkaat tuli viikossa Matkahuoltoon josta noudin ne ja hinta 269?/4 rengasta. Valikoima on huonompi kuin saksalaisella rengas-onlinelta, mutta hinnat edullisemmat.

Comment

Tilasin tossa viikonlopulla renkaat ja arposin että mahtaako tulla ensi viikoksi kun pitäis saada alle katsastukseen. Lähettivät tiistaina sähköpostia että toimituspäivä on 9.8 ja pakettinumeron. Yllätys oli melkoinen kun tänään aamulla katsoin dpd:ltä paketti numeroa. Renkaat oli lähtenyt jo maanantaina ja olivat jo jakelussa. Renkaat saapuivat tänään puolen päivän aikaan. Joten paljoa nopeammin ei voi tulla. No onneksi joskus osuu kohdalleen.

Comment

Kertaalleen olen sekä rengas-onlinestä että camskillistä rinkulat tilannut, ja molemmilla kerroilla tulleet ilman moitteita perille. Viimeisin satsi alla par'aikaa, dot-leima 04/10 camskillin kumhoissa, tilattu toukokuussa.

Comment

Kaksi kertaa olen rengas-onlinesta tilannut 17" kesärenkaat. Ekalla kerralla tuli ensin kaksi rengasta, muutama päivä myöhemmin yksi. hetken odottelun jälkeen reklamaatiota kehiin ja tuli se viimeinenkin sieltä.
                                  Nyt kesällä tilasin uuden satsin ja mitä ilmeisemmin ainakin 2kpl renkaista runkovikaisia. Reklamoin ja menee niin vaikeaksi toimitukset, jotta päätin nuolla näppejäni ja viisastua ja tilata uudet haaparannasta, kun kohta muutenkin käyntiä lähellä. Onnistumisprosentti siis meikällä täysi nolla.

Comment

Rengas-online lupaa sivuillaan että renkaat ovat maksimissaan kaksi vuotta vanhoja. Minä sain kolme vuotta vanhan moottoripyörän renkaan. Lähetin heille kuvankin renkaan päiväyksestä, mutta useista pyynnöistä huolimatta eivät ole palauttaneet tai edes luvanneet palauttaa rahojani. Hirvittävän vaikeaa on noiden kanssa toimiminen, sähköpostiin vastaaminen kestää kahta viikkoa jne. En suosittele.

Comment

Itselleni tuli oikeat renkaat audin alle kun tilasin ja tyytyväinen olin palveluun :)

Comment

Minulla peruivat tilauksen kun joku aika sitten oli myynnissä näitä "liian halpoja" Sport Contact 5 -sarjoja. Rahat tulivat takaisin, mutta saisivat myös kantaa vastuun omista hinnoitteluvirheistään.

Comment

Minä tilasin tämän renkaan:
                                          http://www.rengas-online.com/cgi-bin...Fahrzeugart=MO

Luotin rengas-onlinen lupaukseen että:
                                          Tarjoamme vain uusia renkaita meneillään olevasta tuotannosta. Varastossa olevat tuotteet, jotka ovat vanhempia kuin kaksi vuotta, merkitaan DOT-tuotteeksi tuotantovuoden mukaisesti.
                                          , koska aiemmin minulla ei aiemmin ole ollut heidän kanssaan ongelmia. Saatuani sitten kolme vuotta vanhan renkaan selvittelin googlettamalla mikä on homman nimi. No, selvisi että valmistajan sivuilla ei enää ole edes esillä kyseistä mallia (ContiTrailAttack), vaan sen on korvannut malli ContiTrailattack 2. Netistä löytyvien uutisten perusteella korvaava malli on tullut 2012-2013, eli kysessä ei todellakaan ole "renkaita meneillään olevasta tuotannosta". Huomautin tästä Rengas-Onlinelle, mutta eivät ole reagoineet huomautukseeni millään tavalla, eivätkä myöskään korjanneet tuotteen tietoja totuudenmukaisiksi. Nyt näyttää olevan vielä 10kpl jäljellä, eli tällä tuotteella huiputetaan vielä kymmentä asiakasta, kuinka monta tähän asti sitten onkaan huijattu.

Varmasti suurin osa myynnissä olevista renkaista on sitä mitä luvataan, en minä sitä väitä, mutta eivät he myöskään millään tavalla rehellisesti renkaiden tietoja yritä ilmoittaa, jos ne vanhaa jämävarastoa ovat. Huijauksen huomanneille asiakkaille tarjotaan sitten jähmeää ja tylyä asiakaspalvelua ja väsytystaktiikalla yritetään saada luovuttamaan.

Comment

Tilasin 2014 syksyllä lauantaina. Maanantaina tilaus käsiteltiin ja lähti matkaan. Perjantaina vähän ennen 11:sta oli renkaat kotiovelle toimitettuna. 2014 oli leima renkaissa eli ei ainakaan minulla ole valittamista. Oli halvimmat hinnaltaan, mitä muita paikkoja vertasin kyseisen merkin renkailla.

Comment

Working...
                                            X