Elikä mikähän olisi sopiva et-luku -05 Sportback A3:een 8,5 leveälle 19" vanteelle? Vanteet ovat adapterimallia joten sitä voisi vähän soveltaa eteen ja taakse eri et:tä. Alusta on säädettävä joten melko matala auto tulee olemaan. Renkaat ovat 225/35/19. Ajattelin eteen et50 ja taakse et45. Kuulostaako miltä?
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
A3 Sportback et 8.5/19" vanteelle?
Collapse
X
-
Varmaan riippuu myös vanteesta, toinen vanne menee et 40.llä ja toinen ei.
Mutta ainakin itse selaillut netistä että jopa et 40 on laitettu 19" 8,5 vannetta.
Itse laittasin ainakin pienempää kuin et 50.
Sopiva välimaasto lienee 40-45 välillä noilla specseillä.
Kokeile ja laita spaceria jos ei ole sopiva ;)
-
Sopiva välimaasto lienee 40-45 välillä noilla specseillä.
Kokeile ja laita spaceria jos ei ole sopiva ;)
Ihan kuten Asla totesi, riippuu ihan vanteesta, miten tuo ilmoitettu offset edes pitää paikkansa. Kumin mallikin vaikuttaa sopivuuteen kun raja-arvoilla selkeästi Markus liikut. Ja tietysti se madallus. Madalluksesi vaikutusta kun en itse osaa arvailla asiaan, mutta tehtaan sporttialustalla etsisin vannetta lähempänä ET50 kuin ET40 kun vanteen leveys on 8½". Tehtaan orkkisvanne 8" leveänä ET40 riippuu kumeista mahtuuko taakse vai ei ilman että raapii sisälokariin, Pilot Sport 235 leveänä ei mahtunut, sama kumi 225 mahtui.
Riippuen siis siitä sinulle onko helpompi sorvauttaa vannetta muutama milli vai laittaa spaceriä, valitse offset mitä lähdet kokeilemaan...
Comment
-
Comment
Comment