Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

b5 avant black edition takavalot kuvia!

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• b5 avant black edition takavalot kuvia!

Jos jollakin sattuis olemaan kuvia paikallaan olevista "black edition" valoista niin vois pistää linkkiä. Ja kokemuksia kanssa.

Tässä on yksi versio, en tiedä kaipasitko juuri näitä.
    Tummat takavalot
    Noissa ei ole mitään moitittavaa, ovat normaaleilla polttimoilla ja istuvat erittäin hyvin.
    Viimeksi muokannut juutasqsa; 6.5.2009, 20:59. Perustelu: Typo

Comment

juurikin noita. mistä olet hommannut nuo? ebaysta löysin mut olis helpompi jos sais kotimaasta

Comment

Ostin mikalkailta. Hän saattais tietää mistä nuo oli ostettu.

Comment

Yksi pulju mistä saa. Itse kyseisestä puljusta tilannut teinituninki versiot. Ebay:sta noita löytää lisää.

Sen verran tuosta ad tuningista (tuo heidän oma sivunsa ja mainostavat myös ebayssa), että tais kolmessa päivää mennä tilisiirto perille jonka jälkeen tuli kolmessa arkipäivässä paketti kotiovelle, ja palvelu oli hyvää.
          Viimeksi muokannut PaSilba; 7.5.2009, 18:32.

Comment

Minä tilasin muutaman kierroksen erilaisia valoja Carparts-onlinestä. Saksalainen Bochumissa asuva kaverini vannotti liikkeen olevan yksi Saksan suurimpia nettivaraosakauppoja, joten tilaus sisään. Valot tuli reilussa viikossa ilman mitään ongelmia. Maksoin suoraan tilisiirtona.

Comment

eBaysta noita saa. Tuli mulle ainakin viikossa. Mukana oli vieläpä pikku pussi niitä hedelmä nalle karamelleja :D

Comment

Täällä näyttäis olevan kahdenlaisia tummia valoja Avanttiin http://www.tradefactory.fi/epages/Ka...8313578&Page=2

Comment

Working...
                X