Ongelmana on vähän raidetangon pään narina oikealla puolella. Tuolla jotain ketjuja asiaan oli, mutta jotenkin jäi epäselväksi mitä tehtävissä. Huoltokirjan mukaan nuo päät on vaihdettu, jokunen aika sitten ja ohjaus kyllä on jämäkkä ja ei noissa päissä väljää mielestäni ole.
Renkaita vaihdettaessa säädin vähän tuota alustan korkeutta ja tarkastin muutenkin tilanteen ja huomion tuon raidetangon pään suojakumin huonon kunnon. Onko tuota vaihdettavissa erikseen, vai joutuuko koko pään vaihtamaan? Vai riittäisiköhän jonkun rasvan tunkeminen tuonne niveleen ja vaihtaa päät, kun niiden aika jättää? Mikä rasva tuonne sitten kuuluu? Ei taida crc5-56 / wd40 olla ihan oikea tavara kuitenkaan.
Ja tässä kun moniongelmaisia ollaan, niin jotain vinkkejä kaipaisi, kun kuskin puolen edestä ja takaa pitäisi kuivatella. Nyt on ensiapuna lattialla sanomalehtiä ollut, vappuna vasta pääsee purkamaan. :( Varmaan penkin joutuu repimään irti ja pohjaa raottelemaan?
Onneksi taisi veden sisäänvuotokohta kuitenkin löytyä, eli tuo konepellin vaijerin läpivienti - joku näppärä asentaja jotain vaahtomuovin tyylistä vain tunkenut pehmusteeksi eikä laittanut kunnollista tiivistettä väliin... kävinkin jo tilaamassa uuden oikean marmorilta. Taas näitä halvan osan (puutteen) aiheuttamia isompia vahinkoja..
ps. ja yksi kesäkumikin vuotaa vaikka paikattiin, joutuu sitäkin käydä näyttämässä :(
Renkaita vaihdettaessa säädin vähän tuota alustan korkeutta ja tarkastin muutenkin tilanteen ja huomion tuon raidetangon pään suojakumin huonon kunnon. Onko tuota vaihdettavissa erikseen, vai joutuuko koko pään vaihtamaan? Vai riittäisiköhän jonkun rasvan tunkeminen tuonne niveleen ja vaihtaa päät, kun niiden aika jättää? Mikä rasva tuonne sitten kuuluu? Ei taida crc5-56 / wd40 olla ihan oikea tavara kuitenkaan.
Ja tässä kun moniongelmaisia ollaan, niin jotain vinkkejä kaipaisi, kun kuskin puolen edestä ja takaa pitäisi kuivatella. Nyt on ensiapuna lattialla sanomalehtiä ollut, vappuna vasta pääsee purkamaan. :( Varmaan penkin joutuu repimään irti ja pohjaa raottelemaan?
Onneksi taisi veden sisäänvuotokohta kuitenkin löytyä, eli tuo konepellin vaijerin läpivienti - joku näppärä asentaja jotain vaahtomuovin tyylistä vain tunkenut pehmusteeksi eikä laittanut kunnollista tiivistettä väliin... kävinkin jo tilaamassa uuden oikean marmorilta. Taas näitä halvan osan (puutteen) aiheuttamia isompia vahinkoja..
ps. ja yksi kesäkumikin vuotaa vaikka paikattiin, joutuu sitäkin käydä näyttämässä :(
Comment