Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

s3 raidetangot

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• s3 raidetangot

elikkä pitäis uusia taas raidetangot.
    edelliset kesti pari vuotta. Oli uudet vag alkuperäiset osat. Oikealta puolen meni jo takuu aikana väljäksi sisempinivel. nyt sitten meni vasemmalta puolen ja taas toi sisempi, että täytyy uusia koko tanko.
    viimeksi vaihdatin Leppäsuon korjaaamolla. Nyt meinasin ite vaihtaa. Onko totta että kestää vain noin vähän aikaa jotain 30tkm. Vai onko olleet jotain huonoa sarjaa? Mistä kannattais ostaa?
    s3 -99

Vaihda kanssa se sisänivelen suojakumi ja kunnolliset klemmarit siihen jos on rikki. minulla oli vettä päässyt sisään rikkonaisesta kumista ja tuhonnut sisäpallon. Tuntuu kyllä olevan aika heikkoa tavaraa nuo ohjauksen osat. Joku siinä on että perusmalleista noita menee huomattavasti vähemmän mitä näissä tehokkaammissa.
    Viimeksi muokannut LauriJT; 27.4.2009, 18:21.

Comment

Ai kumet ei tule tangon mukana?

Comment

Ei ainakaan TT:ssä. Raidetangon päät sen sijaan tulee, jos tilaa sisäniveleltä asti tangon. Vaikka se kait pölysuoja nimellä onkin se suojakumihaitari siinä sisänivelen päällä, niin näkyy se estävän vedenkin valumisen sinne sisäpallolle. Minulla oli toisessa kumissa pieni reikä ja sen puolen sisänivel oli väljempi ja ruosteessa.

Comment

Joo, paskoja on myöskin alkuperäiset raidetangon ulommat päät, kesti 2v. ja n. 15000km ja taas hylky katastuksesta! 3 kertaa oon katastanu ton kotteron ja aina on ollu jompikumpi raidetangonpää väljä. *ittu, että voi olla huonolaatuisia osia! Jokohan noita sais tarvikkeena jostain muualtakin kun Saksasta, huonompia tuskin voi ainakaan olla.

Comment

alkuperäiset raidetangon ulommat päät, kesti 2v.
            Takuu alkuperäisillä kaksi vuotta, voinee koittaa esittää asiallisesti kuitin kanssa marmorilla.

Comment

Working...
            X