Kuinkas hallinosturia pitäis käyttää? A6:ssa on tietyt kohdat, joista nosto pitää tehdä, mutta mitäs nosturin ja alustan väliin laittaisi? Puupalikka, jokin kumi tai vastaava, ettei tee jälkiä koriin?
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Hallinosturilla nosto
Collapse
X
-
Onneksi on kaksi isohkoa tunkkia kun toi paska torinin alumiini 'race' tunkki jäi jumiin yläasentoon? Siinä olis ollut ihmettelemistä jos ei olis saanut toisella tunkilla autoa vielä korkeemmalle. Hytikoiden poisto yms. ei auttanut jumiin. Tais mennä jotenkin mekaanisesti jumitukseen.
Eka torin meni takuuseen ja tää toka sylki nesteet pihalle heti takuun umpeuduttua. Nyt siellä kuitenkin on pysynyt bilteman nesteet sisällä, mut jos alkaa jumittaan niin ei ylös asti uskalla nostaa. Kevythän se on ja olis reissun päällä siten hyvä. Tavallaan halpis mut silti toi motonetin painava versio oli paljon halvempi ja toimintavarmempi.
Comment
-
Mistä ootte B6:ta nostaneet? B5:ssä on sellanen hyvä rauta hallitunkille edessä mut B6:ssa näyttää tuo pohja olevan hyvinki tasainen enkä oikeen löytäny mitään hyvää kohtaa mistä nostaa. Oon aina koittanu välttää kynnyksestä nostamista mut onko se nyt tosiaan ainut vaihtoehto?
Comment
-
Eli Audi A3 nostaminen.. Auton alla on selvät nuolet nostokohtaan,mut ongelma on se että jos autoa nostaa hallitunkilla jossa kumityyny (jackpad) niin sehän taipuu helposti.. Pitääkö ostaa uritettu tyyny vai laittaa puuta väliin. Sitä en aikasemmin tiennyt ett tyynyllä vähintään 3/4 pitää olla nostokohdassa.. No sehän ei koskaan toteudu jos "kantista" nostaa.. Auton omatunkki varmaan sopii hyvin ,mut sillä taas ei voi nostaa.. Mites muilla
Comment
Comment