kyllä, tekniikkaa tullaan tekemään (auton näköiseksi)
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Audi quattro s1 korisarja
Collapse
X
-
Mad-Mike
-
Mad-Mike
koria saa leventää vain 5cm molemmilta puolilta, lupa pitää hakea jos ylittyy. Vain vaikenee koko homma mut kyllä vielä yritän olla rakentamassa korisarjaa. takaspoileri on akella kysymysmerkki kun on niin iso. suomessa on kyllä v****n vaikeata rakentaa kun lailla on määrätyt määräykset ja eu kriteerit mukaan lukien
Comment
-
Mad-Mike
enään en jaksa etsikellä kuka tekis ton kori sarjan, kun yks jäbä tekee, mut se sanoi en lähe projetiin jos eit saa lailiseksi ja tee pohjat (pohjat voin tehdä mut en voi tehdä sitä lailliseksi tosta noin vaan)
tässä on kuva
http://www.autoreview.ru/new_site/ye...rch/800/33.jpg
tälläistä olisin rakentamassa kun sytytti niin kauheasti
ihan oikeasti olen rakantamassa:)
unelma on uppoamassa kohta pois
voisko joku suomentaa nää? un ei ole saksan teknistä sana kirjaa en osaa saksaa
2 Kotflügel
2 Türschweller
2 Seitenteile hinten
Motorhaube (3 Lufteinlässe vorne)
Heckflügel Rallye-Ausführung (12tlg.)
Bausatz kpl.
3 Lüftungsgitter f. Motorhaube (wie Serie)
löytyy täältä
http://www.ker-innovatec.de/
Comment
-
Jos tuon kuvan mukaista olit tekemässä, niin silloin olisi pitänyt myös lyhentää ja kääntää tuulilasi pystympään.
2 Kotflügel = etuloksut
2 Türschweller = sivuhelmat
2 Seitenteile hinten = takakyljet
Motorhaube (3 Lufteinlässe vorne) = konepelti 3lla reiällä
Heckflügel Rallye-Ausführung (12tlg.) = takaspoileri
3 Lüftungsgitter f. Motorhaube (wie Serie) = konepellin verkot
Bausatz kpl. = koko rakennussarja
Comment
-
Mad-Mike
-
Mad-Mike
miksi pitäisi kääntää tuulilasia ja lyhentää? kun niihin tarvitsee suomassa erikois luvat ja muutenkin tohon kori sarjaan tarvitsee erikoisluvan jos katsastus mies ei anna leimaa
Comment
-
Mad-Mike
siis ei tarvii olla aito kun niitä on tehty mailmalla liikaa niin olis vähän erikoisenpi ja lupia ei saa ihan helposti ja maksaa 270 e
Comment
-
Mad-Mike
ei sitä oo hirveästi kallistettu sitö tuulilasia kun meinaan tälläistä kori sarjaa ehkä ralli mallissa on kallistettu
http://www.autoreview.ru/new_site/ye...rch/800/33.jpg
tiedättekö ketään joka olis hyvä käsittele lasikuitua ja osaisi tehdä nämä korinosat?
Comment
-
Jos 270e on iso raha, niin toi projekti ei ehkä ole se järkevin. Se kallistushan on juuri pystympään suuntaan, tulee vielä hölmömmän näköinen kuin aito sport quattro tai S1, jos on lasi liian lintassa (kuten pitkässä kopassa). Lopputuloksena 99% populasta katsoo, että mikä hörhö -no ne katsoo joka tapauksessa, vaikka olisi aito S1 alla. Mutta nyt ne loputkin 1%, jotka tietävät S1:n, katsovat, että onpa hörhö, kun ei lasia ole kallistettu. Eikä edes lyhennetty. Mutta ehkä sä pyrit täydellisyyteen, eli 100%? :)
Ja tuo linkkisi auto on se kaikkein hurjin, Pikes Peak versio S1:stä. Joka on siis evoversio sport quattrosta. Joka oli lyhennetty evoversio urkista, ja lasi pystymmässä kuin iso quattro.
Comment
-
Mad-Mike
ei 270e ole paljon verrattuna projekti työhön menevää rahaa mut kun joka kerta kun anon luvan niin maksaa 270e ja jos hylätään luvan haku maksaa silti, tekisin ihan samanlaisen mut liian vaikea ja pitkä työ, pitää teetättää kardaanit, en usko et antavat luvan tohon laisin siirtämiseen ja lyhentämiseen pitää olla hyvä syy ainakin akella sanottiin , korisarjaa voi saada luvat mut jos katsastus mies ei pyydä lupa lappua vaan päästää sen läpi
Comment
-
Mad-Mike
mut mun mielestä ois aika erikoista nähdä sellainen mitä ei ole lyhennetty ja tuulilasin kulmaa muutettu et vain pelkkä korisarja ja teho eikö?.
Mielelläni en tee täyttä s1 vaan pienen replican.
Voi olla etten saa koko korisarjaa teetettyyn kun kukaan ei halua tehdä. Kaveri sanoi et ne ketkä tekee veneitä lasi kuidusta voisivat ehkä tehdä ja aleksiskivenkadulla olis joku lasikuitua osaava kaveri tai sitten ysin kertaisesti teen ite mut ei varmaan tuu mitään hyvää kun en osaa kaikkea.
Comment
-
Ei se lasikuidusta tekeminen kovin vaikeaa ole, mutta silmää ja hermoja siinä tarvitaan rutkasti. Itse olen tehnyt muutamia osia ja "tyhjästä" tekeminen on todella työlästä. Täällä on yksi projekti, tuo muotojen saaminen symmetriseksi ja oikeaksihan se siinä on vaikeinta. Lasikuitua on sitten helppo laminoida siihen päälle. Muotti pitää sitten tietysti olla sellainen että kappale irtoaa siitä...
Comment
-
Mad-Mike
olet oikeassa tässä asiassa et on se vaikeaa mut mulla on idea miten teen ton levitykset, helmat, etupuskurija takapuskuri? yksinkertasempi rakennustapa
Comment
-
Ruottissa kai joku itse rakenteli tollaisen S1-lookin, muistan nähneeni kuvia jostakin meetistä. Taisi olla jopa lyhennetty, ja lasin kulma kohillaan. En nyt löytänyt kuvia, muistelen että olivat viime kesältä .
Comment
-
Jos haluaa harvinaisen niin kannattaa tehdä lyhennetty 2 ovinen PÄTKÄSEDAN, niin se tuulilasikin on kohdallaan valmiina...
http://photos.groups.yahoo.com/group...RQ+sedan+2.jpg
Comment
-
Mad-Mike
-
Mad-Mike
kattelin kuvia tarkemmin ja tulin siihen tulokseen et kyllä lähen lyhentää sitä autoa sen vaatimat lyhennykset, mytta en ole varma muutanko tuulilasi kulmaa jyrkemmäksi, täytyy katsoa mitä teen muutanko vai en.
yritän tehdä aitoa s1 mutta korisarja on auki viel.?
Comment
-
Mad-Mike
kyllä saa jos saa luvat akelta mut täytyy olla hyvä syy, kun soitin ja kysyin korisarjasta niin kysin samalla lyhennyksestä niin sano et käy mut pitää hommata erikoislupa ja siihen tarvitaan hyvä syy näin sanottiin mulla akella
Comment
-
Mad-Mike
noni eka hössötetään et lyhennä ja sitten ei onnistukkaan, kun ei saa lupia se ei yksinkertaisesti onnistu (lyhentäminen) olishan se siisti , mut kokeilen vakio coupeen tota korisarjaa yksin kertasesti.
Comment
-
Mad-Mike
kattokaa tässä on s1:nen mitä ei ole lyhennetty ja on ihan siisti
http://sportquattro.nu/project/ola/03/03_01.jpg.html
kattokaa lisää tätä autoa
http://sportquattro.nu/project/ola/index.html
tälläistä meinaan siisti on kyllä :)
Comment
Comment