Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

5x114,3 -> 5x112 epäkeskopulteilla?

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• 5x114,3 -> 5x112 epäkeskopulteilla?

Päivvää!

En löytänyt nyt äkkiseltään haulla vastausta tähän kysymykseen eli voisiko joku viisaampi kertoa, että onnistuuko laittaa 5x114,3 jaolla olevat vanteet 5x112 napaan epäkeskopulteilla?

Kiitos!

Jos löydät 14mm epäkeskopultit jotka vielä sopii vanteeseen:)

Comment

Tiedän tapauksen jossa on juurikin näin tehty. Eteläsuomessa vaikuttavassa valkoisessa B7 sedanissa on 20" kromirattaat epäkeskopulteilla. Eli eiköhän se onnistune muiltakin, itse en laittaisi.

Comment

Jaa a..ovat vissiin sit hakusessa :) Ja jaon muutos-spaceritkaan ei oikeen tule kysymykseen kun ET on jo 35 ja 8" leveä vanne..tai saattashan ne 15mm ehkä mennä, jos nii ohuita on olemassa.?

Miksi Jape ei ryhtys moiseen hulluuteen?

Tuli vastaan niin upeat talvivanteet et pakko melkeen saada =)

Comment

...itse en laittaisi.
          Onko jotain mitä emme tiedä?

Löytyyhän noita hienoja 5x112 vanteita mutta löysin myös aikas cuulit rinkulat mitä saa 5x114,3 jaolla ja jollain muilla mutta ei 5x112.
          Entisessä Suprassa käytin 5x112 vanteita epäkeskopulteilla ilman ongelmia.

Comment

Kai sä Tomi voit esim. kirkkaat Porsaat alle laitaa, tuskin siinä mitään.
            Minä laittaisin sillä ihan 5*112, kun tarjontaa kuitenkin riittää, eikä tartte säätää.
            Aina tulee ekana mieleen, et miten normista poikkeava pultti pitää kovemmissa nopeuksissa. Kai se pitää, mut silti...

Comment

Kai sä Tomi voit esim. kirkkaat Porsaat alle laitaa, tuskin siinä mitään.
              Jotain jäi ymmärtämättä :D

Comment

Eikös ne ollut just porschevanteet mitkä oli 5x114,3 jaolla?

Comment

Juu, eli juurikin nuo -> http://www.nettivaraosa.com/viewPart.php?id_part=780720

Ei tuu joka päivä vastaan tommosia, eikä tarjontaakaa liikaa ole.

Porschen oikea jakohan on tosiaan se 5x130.

Comment

Working...
                  X