Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Q44 heilahduksenvaimmennus

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Q44 heilahduksenvaimmennus

mitkäs "heilahduksenvaimentimet" eteen olis hyvät ko. peliin - kokemuksia? ja onko etunavan laakereistä mitä kokemuksia, tarvikelaakerilla ajettu 30tkm/ 1 vuosi ja jo hiukan väljää!

asennettu boge:n turbot - painonmukaan säätyvät. tuntuvat oleva ihan asialliset.

Comment

Sachsin Advantagesit on ihan asialliset vaimentimet 44:seen. Motonetista noita saa suht. edukkaasti. SKF:n laakerit lienevät hyvä valinta, tosin eräs varaosamyyjä väitti, että SKF on lopettanut 44:sen lakrujen teon joku aika sitten. Varmaa tietoa tästä ei kyllä ole. Jos vanha lakru on kypsynyt 30tkm ajolla, niin laakerissa on pakko olla joku valmistusvika tai sitten se on asennettu virheellisesti.

Comment

Olen kans miettinyt etupään kohennusta ja selailin Motonetin hinnastoa.
        Onkohan peruslötköön parempi laittaa kaasu- vai tavalliset vaimentimet vai onko makuasia?
        Kumpaa mallia nuo Advantagesit ovat?

Comment

Advantagesit on kaasuiskarit, lienevät hieman tanakammat vaimentimet mitä vakioiskarit on. Mikään ultrajäykkä iskari se ei kuitenkaan ole. Itse varmaan laittaisin tuollaiset ihan peruslötköönkin.

Comment

Entä madalluksella?

Comment

Minulla oli nuo Advantagesit -40mm vakiota jäykempien Lesjöforsin jousien kaverina etuvetosatkussa. Iskari toimi mielestäni hyvin tuon jousisatsin kanssa.

Comment

Juu, itellä on -38mm Weitec iskarit on ihan jees et ei tarvi heti vaihtaa, mut kun ei noista vanhuksista koskaan tiedä... Minkälainen muuten oli -40 madalluksella? itellä keula on sais olla hivenen alempana, mutta takaa ei kärsi kyllä enää yhtään tiputtaa. Nim.7*17

Comment

En oikeastaan tykännyt -40mm alustasta. Jos olisi into riittänyt, niin olisin pistänyt vakiojouset takaisin auton alle. Alusta sinänsä toimi ihan hyvin, mutta noi madallukset ei vaan ole mun juttu.

Comment

Working...
                  X