Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Mikä säädettävä alusta RS6:een?

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Mikä säädettävä alusta RS6:een?

Onko jollain kokemusta jostain säädettävästä alustasta RS6:ssa ?
    Esim. KW3? Bilstein B16? H&R? Ajattelin purkaa DRC alustan pois.
    Oliskos mitään kuvia kenelläkään RS6:sta 20" vanteilla ja leveillä?
    Ja sit tarvis jarrut päivittää kun on levyt jo jonkin verran kuluneet. Alkuperäiset vai jotku muut? mitkä? Kiitoksia kaikille jo etukäteen.

kW:tä on kehuttu laadukkaaksi. H&R on hyvä ja edullisempi, ei kokemusta kummastakaan, sinnittelen DRC:n kanssa. Niistä on tullut nyt taas uusi versio, aika näyttää kestävätkö.

Saksan RS Quattro -foorumilta löytyy kuvia 20"-kutosista.

Vakiojarrut ovat riittoisat, ainakin nuo nuo Plussan reijitetyt ja rakentaa sinne Phaetonin osista ilmanohjaimet.

Comment

Brittien pojat tuppaavat tuota Bilsteiniä kehumaan, mutta itsellä ei mitään kokemusta. DRC saa luvan kelvata niin kauan kuin takuun piikkiin menee, ja saa nyt nähdä kestääkö nämä uudet osat paremmin.

Toimiva DRC:hän kyllä pärjää noille kaikille ajo-ominaisuuksiltaan, korkeutta ei vaan voi säätää mikä ei mulle ole mikään ongelma.

Mulla ois ylimääräiset käyttämättömät orkkisetulevyt Ronsuun (ei reijitetyt), laita yytä ja veetä jos kiinnostaa.

Comment

Kaippa sitä bilsteiniä vois tällä kertaa kokeilla. Vanhassa S4:ssa mulla oli KW:n variant3 ja olin kyllä todella tyytyväinen. Mulla on nyt Plussan reijitetyt levyt joten taidan laittaa samanlaiset uudet tilalle. DRC on alkanut veetuilemaan kun auto keinuu kuin keinutuolissa istuis ja kolisee jonkin verran.

Comment

Tuo janin linkki tosta tummanvihreestä rs6 on jotain niin kaunista!

Comment

"nus, nus": Vihreä taitaa olla kyllä "tavan" S6, mutta kuva tuo täysin esille idean, miltä 20" vanteet näyttää matalassa 4b korissa.
            Tuossakin taitaa olla RS6:n alla 20" :http://www.nettiauto.com/audi/rs6/2407772

Comment

No toi S6:n on kaunis esitys aiheesta 20", ja tuo jälkimmäinen, miten sen kauniisti sanoisi. Kauh.. ei niin kaunis.

Nimimerkillä orkkissivulistamies.

Comment

Working...
              X