Auto vm.2001 Löytyykö nuita ihan jokaisesta lasiliikkeestä ja paljonkohan mahtaa kustantaa? On muuten pirun herkkiä halkeamaan tuosta alareunasta alkaen kun nykysessä autossa n10cm halkeaman alku ja sama juttu edellisessä TT:ssä :( Kaippa se nuo sitten rikkoo että kylmällä pistää sitä lämmintä menemään heti tuulilasille päin..
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
TT audin tuulilasi?
Collapse
X
-
miasusanna
Samaa on pitäny kysyy...mulla on vasen yläkulma halki reunasta n.5cm ja nyt ku oli noi pakkaset ni pituus kaksinkertaistu...autoliikkeen setä sano et pitäs irtoo jollain kolmelsataa, mut mene ja tiedä.
-
On muuten pirun herkkiä halkeamaan tuosta alareunasta alkaen
Joo oma halkesi alakulmasta alkaen tässä pari kuukautta sitten ja vaihdan kesälomalla uuden. Tarvikelasiakin saa aika hyvin, itse laitan luultavasti silti orkkiksen. Olin huomaavinani pientä naputusta ennen halkeamista ja epäilen että lasi voi olla irti tai huonosti kiinni niiltä tienoilta. Audien laseihin tulee melko ohut liimasauma aivan reunoja pitkin joten en ihmettelisi että se olisikin hieman huonosti kiinnittynyt sieltä. Itse laitan liimaa usein sen verran reilulla kädellä ettei tule sitä ongelmaa.
Voi olla että se lämpötilan muutos on se mikä sen halkaisee kuitenkin. Itse ajoin pakkasesta lämpimään halliin sen hetkeksi ja käytin sitä kaukalomuovia lasin alta irti ja ajoin ulos, kerkesin muutaman kilometrin päähän ja nurkasta kuului rapsahdus. Eli saattoi olla hiukan omaa syytäkin mukana.Viimeksi muokannut LauriJT; 29.3.2009, 21:56.
Comment
Comment