Alottelin tänään alustan vaihtoa ja heti törmäsin ongelmiin.
Onko oikeesti niin hankalasti suunniteltu tuo etupää et joutuu purkamaan alatukivarret ja vakaajan irti/löysälle et saa tolpat irti...yksin?
Yritin vängätä joka suuntaan mut alapallo ei vaan irronnu, vaikka oli pultti irti ja muutenkin se oli ihan löysällä, ilman em. toimenpiteitä, liikeradat vaan loppu kesken...ja kädet. Hirvitti et se ampuu koko paketin silmille, jos olis irronnu.
Onko tohon jotain helpompaa tyyliä vai pitääkö tehä noin vaikeesti?
Mites muuten se abs-tunnistin lähtee irti navasta, vai lähteekö ollenkaan(ehjänä)? Senkin päädyin ottamaan konehuoneen puolelta liittimestä johtoineen tolpan mukana.
Onko oikeesti niin hankalasti suunniteltu tuo etupää et joutuu purkamaan alatukivarret ja vakaajan irti/löysälle et saa tolpat irti...yksin?
Yritin vängätä joka suuntaan mut alapallo ei vaan irronnu, vaikka oli pultti irti ja muutenkin se oli ihan löysällä, ilman em. toimenpiteitä, liikeradat vaan loppu kesken...ja kädet. Hirvitti et se ampuu koko paketin silmille, jos olis irronnu.
Onko tohon jotain helpompaa tyyliä vai pitääkö tehä noin vaikeesti?
Mites muuten se abs-tunnistin lähtee irti navasta, vai lähteekö ollenkaan(ehjänä)? Senkin päädyin ottamaan konehuoneen puolelta liittimestä johtoineen tolpan mukana.
Comment