Terve, itselläni ilmeni seuraavanlainen vika kun olin viemässä autoa leimaan, eli pelkääjän puoleinen takapyörän käsijarru ei ottanut ollenkaan kiinni, se tappi missä on jousi oli ihan jumissa, nyt sitten vasaralla kilkuttelin sitä aikansa edes takasin niin se alkoi toimimaan eli käsijarru menee hyvin päälle mutta se ei suostu palauttamaan sitä pois päältä. Saisin Audi 100 vm 86 varaosaautosta kokonaan uudet jarrusatulat mutta mahtaakohan ne käydä koska muistelisin että audi vm 86 on käsijarruille rummut erikseen ja oma on vm88 jossa on levarit takana käkkärille. Olen nyt purkanut ton satulan siihen vaiheeseen että sain männän irti ja ne tiivisteet mutta sitä schenker lukkosokkaa en saa millään pihdeillä irti, sen verran syvällä se on... neuvoja mitä kannattaisi tehdä?
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Audi 100 käkkäri
Collapse
X
-
http://www.20v.org/brakere.htm http://www.ffp.fi/index.php?mid=2&pid=132 Tuossa jotakin ensi-apu ohjeita.
-
Alkuperäinen kirjoittaja dmn-Saisin Audi 100 vm 86 varaosaautosta kokonaan uudet jarrusatulat mutta mahtaakohan ne käydä koska muistelisin että audi vm 86 on käsijarruille rummut erikseen ja oma on vm88 jossa on levarit takana käkkärille.
Comment
-
Rouvan B4:n takajarrusatulat juuri vaihtaneena ja edelleen jumivasta käsijarrusta kärsivänä ehdottaisin tarkastamaan myös käsijarruvaijerien kunnon ennen kasausta. Itse tässä kaivelen vaijereille osanumeroita, toinen vanha kun tuntuu olevan jostain juntturassa. Toinen toimii kuten kuuluu.
Comment
-
Jepjep, noniin päivän taisteltuani ton jarrusatulan kanssa sain sen purettua mutta takasin sitten en enää saanutkaan... täytyy kattella jos jostain löytäis pitkävartiset lukkorengas pihdit tai voishan noi saada pitkävartisilla kärkipihdeilläkin takasin... tosi vittumaista hommaa kyllä jos ei oo oikeanlaisia työkaluja ja kun tohon schenker renkaaseen ei normi lukkorengas pihdeillä yletä... ja tossa Audi 100 vm86 on rumpujarrut takana joten se siitä...
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Arctos Näytä viestiRouvan B4:n takajarrusatulat juuri vaihtaneena ja edelleen jumivasta käsijarrusta kärsivänä ehdottaisin tarkastamaan myös käsijarruvaijerien kunnon ennen kasausta. Itse tässä kaivelen vaijereille osanumeroita, toinen vanha kun tuntuu olevan jostain juntturassa. Toinen toimii kuten kuuluu.
Comment
Comment