Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Allroadin xenonit ja Tampereen Laakkonen

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Allroadin xenonit ja Tampereen Laakkonen

Allroadista meni ajovalon xenon lamppu. Kävin ostamassa Motonetista 2 kpl Philipsin polttimoja n. 75 €/kpl ja sanoin vaimolle että käy Laakkosen pikahuollossa vaihdatamassa.

Äsken vaimo soitti ja sanoi että liike haluaa myydä itse lamput, että eivät asenna Motonetin Philipsejä. Hintaa yhdellä lampulla 130 € ja työstä 50€.
    Sanoin että "tuu pois" :-)

Uskomatonta toimintaa taas kyseiseltä puljulta. Kyllä pitää vaan oppia välttämään liikettä viimeiseen saakka.

Mitä uutta tahi yllättävää tässä sitten piti olla? Merkkiliike asentaa vain itse myymiään osia, siinä kaikki.

Comment

No kyllä minä esimerkiksi pari vuotta sitten määräaikaishuollon yhteydessä VV-Autolla vaihdatin kaikki polttimot etupäähän ja vein omat. Ei mitään mutinoita.

Comment

Tuon xenonin voi hyvin vaihtaa itsekin: lampun suoja pois, käännettään virtajohtoa vastapäivään, irrotetaan varsinainen xenon myös kiertämällä vastapäivään( voi olla lujaa kiinni). Jotain voi joutua purkamaan kuskin puolelta, varakuskin puolelta ei tarvitse purkaa mitään . Ainakin Espoon Audilla on minulla käynyt omat osat.

Comment

Myös minulle on Laakkonen vaihtanut minun omia osia (Kerava).

Comment

Kyllä ne osaa omansa ottaa. 50€ 10min työstä!

Comment

Vaasan Käyttöautossa asensivat ainakin kaikki osat mitä itse vei mukana.

Comment

Kyllä Laakkosella on mulle ainakin asennettu omia osia. Kaikki toiminut oikein mallikkaasti treen laakkosen kanssa :)

Comment

Taisivat yrittää vedättää naista.

Comment

Eipä keravan laakkonen alkanut asentamaan minulle tuohon a4:seen takaiskareita kun en ostanut niiltä niitä.

Comment

Lappeenrannan Berner ottaa 85e kenon polttimoiden vaihdosta! Tein itse ekaa kertaa ja meni 30 min, siis samalla opetellessa!!! Heiltä ostettuna polttimot olisivat maksaneet 175e pari, ostin muualta 75e pari ja säästin.

Comment

Working...
                      X