Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Audi RS6 DRC - takasinkutsukampanja jenkeissä

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Audi RS6 DRC - takasinkutsukampanja jenkeissä

http://forums.audiworld.com/rs6/msgs/45400.phtml

RS6:sen herkin kohtahan on nuo iskarit, paukkuvat liian usein.

Näyttää siltä että asialle vihdoin ollaan tekemässä jotain, minulla taitaa olla nuo parannetut iskarit jo alla. Toivottavasti.

August tuolla tekstissä lukee, olisko vasta silloin nuo uudet täälläkin saatavilla? Tosin kaikkihan jenkeille menee vuoden myöhässä :)

Comment

Ei ainakaan Oulussa tienneet mitään moisesta kampanjasta. Ei lukenut datassa kuulemma mitään. Sama vika täällä Tukholman päässä!

Briteissähän on samanlainen kampanja menossa kuin Jenkeillä!

Oisko kellään tietoa lisää asiasta - ois kiva saada uudet drc:t alle audin piikkiin... =)

Comment

Ei ole tietoa muuta kun että tän vuoden alussa etuiskarit saivat uuden osanumeron täällä Suomessa(kin) - ja ne ovat toistaiseksi kestäneet. Kop kop. Mutta ne siis tulevat alle vain ja ainoastaan maksua vastaan ainakin toistaiseki.

Comment

Ei ole moista kampanjaa Suomessa. Eli toistaiseksi RS6 omistajat joutuvat maksamaan iskarit omasta pussista.

Comment

Kuluvia osia... Mulla sentään on ollut tuuria, että eka meni vasta jossain 80-90tkm tienoissa ja loput vaihdettiin sitten 110tkm:ssä. Ei ole vielä toistaiseksi käynyt vuotamaan, kuten eräillä omistajilla parhaimmillaan pari kk uusien asennuksesta. Kolme viimeistä siis vaihdettiin vuosi sitten ja osanumero oli ties kuis mones verrattuna ensimmäisen vaihtoon.

Ilmeisesti euroopassa on testattu, että mikä prototyyppi kestää, jotta vaativien brittien ja jenkkien takaisinkutsu saadaan tehtyä kerralla kestävillä. Sinällään itse iskarit eivät ole pahanhintaisia, mutta mikäli nuo painesäiliöt ja venttiileitä vaihdetaan, tulee jo osillekin hintaa työstä puhumattakaan. Itsellä on alusta toiminut moitteettomasti pelkillä iskarinvaihdolla.

Comment

Working...
            X