Jotta voisit osallistua keskusteluihin, sinun pitää ensin rekisteröityä. Rekisteröityminen edellyttää sitoutumista foorumin käyttöehtoihin. Rekisteröidy täällä.
Jos olet ensimmäistä kertaa tällä foorumilla, ole hyvä ja tutustu ensin jo kysyttyihin kysymyksiin. Kysymykseesi löytyy mahdollisesti jo useita vastauksia. Hae vanhoja kysymyksiä ja vastauksia täältä.
Onko ehdotuksia mistä kannattaisi kysyä A8:n etujarrupaloja. Aivan en noita akten 170euroa puoli sulata vai tarkottaako set molempia puolia?
Tai ehkä on pakko, jos ei muualta löydy.
Mulla on juurikin nuo Motonetin palat... samaa kamaa muistakseni kuin ebayssa kauppasivat silloin kun noita olin ostelemassa, merkkiä en nyt tähän hätään muista. Ei kuitenkaan mitään thyynink_paloja. ;)
Sarjassa oli 8kpl paloja ja kulumisvaroittimet.
En kyllä mitään vinkuintiaaneja haluaisi laittaa. Vaihdoin kesärenkaat tänään ja huomasin, että onpas sisemmät palat kuluneet. Ei hälyjä.
Noh pääsin about 2 kilsaa niin tuli jarruhäly. Takana on uudet palat.
Me saadaan tehtaalta Pagidin paloja, mutta ei sieltä raaski yhtä sarjaa tilata.
Ostin omaani Jufin palat, Motoral tuo niitä maahan ja luultavasti ainakin Motonet ja monet muut varaosaliikkeet myy niitä. En nyt muista hintaa mutta se oli murto-osan audin (A8:n) omista paloista. Vähän veikkaan että Audin omatkin palat on saman valmistajan tekemiä...
Äskeisessä TMssä oli testattuna jarrupaloja. Jurid-merkkiset ovat ne mitä minä olen vastaisuudessa
ostamassa. Tai sitten Volvon alkuperäispaloja (Jurid-merkkisiä nekin) mutta kun ei ne Volvon alkuperäis-
palat oikein aadiin istu :)
Ferodot oli muistaakseni aika jees. Bilteman myös yllättäen, vaikka niissä ei E-merkintää ollut.
Numero 4/2005 taitaa olla se numero missä tuo testi on.
Okei nyt tulee varmaan tyhmä kysymys, mutta kun en ole vielä jarruja aukonut Audeissa koskaan.
Eikai nyt siellä edessä ole 4 palaa per puoli edessä kuten akte näyttää? 2 mäntä jarrut näyttäisi olevan siten.
Vähän minäkin näistä tiedän :)
95 mallin S6:ssa on akten mukaan 314x30 levyt, mutta palat on 323x30, ei vissiin täsmää. -96:sta on jo korjattu tuo oikeaksi. Näin ihan huomiona vain.
Satulat/palat ei vissiin ole yhteneviä kuten osanumerot viittaa S6 ja A8:ssa?
Haluaisin Juridit koska olen testien uhri, mutta en vielä ole varaosaliikkeitä käynyt koluamassa.
Ja aamullahan se nähtiin, paketissa 4 palaa eli näin ollen vain toiselle puolelle.
Kyllä köyhää koetellaan, eihän siinä voi kuin tilata toinen satsi lisää.
Viduttaa sen verran, ettei haittaa vaikka menee 100 euroa enemmän. PRKL.
Köyhä sitä on niin kauan kun joutuu lainalla ostaan auton. Arvoisa työnantaja ei tajua, että autonvaihdon yhteydessä palkkaakin voisi nostaa ;)
Vielä odotellaan tullin arpakoneesta päätöstä, 3 viikkoa mennyt.
Päätöksen saa heti.. Ja paskat. Mitä ne siellä markkinahuuhaalautakunnassa oikeen tekee?
Haluaisin maksaa verot heti, eikä odotella viikko tai kuukausi tolkulla päätöstä. Edellisen kanssa joutu odottaan 2kk 3 viikkoa jotta saivat tarpeeksi ylihintasen lapun lähetellyä. En toki ole katkera.
Eikä A8 sen kalliimpi ole kuin S6 tai S4. Laiskempi vain.
Huolto/korjauslistalla on tällähetkellä jakoremmin vaihto, laatikon öljyt/suodatin, öljy,ilma,raitisilmasuodatin, tulpat ja viskon flange (mika onkaa suomeksi). Visko sen takia, kun mun mielestä lähtee turhan herkästi mukaan.
Mulla on juuri nuo A8 jarrut edessä ja kävin eilen hakee palat etujarruille yht 119e alennuksilla varaosaliikkeestä ja ferodot(muistaakseni)...vaikuttivat asiallisilta.
Jouduin väärän myyjän kanssa juttuun ja se ei antanu kun 20 pinnaa alennusta. Lähtökin oli 120e pintaan puoli. Normaalisti saan 30-40%.
Pitää huomenna vähän tingata kuitenkin.
Joo noi alet menee usein prästäkertoimien mukaan,mulla on onneks ruma pärstä niin alet on hyvät :-)......mutta oliko sun (Petri) paloissa noi kitinäsuojat tai kitinänestot? Mun paloissa oli.Vai onkohan noissa kaikissa?
Joo, no sitten tiedoksi et mun tarkka hinta oli muistaakseni 119.50e. Jos menee tiukaks niin voin lähettää ne sulle tohon samaan rahaan +postikulut.....toki ei kannata muutaman euron takia lähteä perumaan kauppoja.
Noh en sitten hakenut niitä ferodon paloja. Aavistuksen vihasena sinne soitin ja valitin hinnoista ja kun vielä löivät hetken kuluttua luurin korvaan niin homma oli selvä mun puolesta.
Nyt on sitten tulossa Lucasin palat 75e hintaan. Taaskaan ei ole tietoa, että onko se koko satsi vai per puoli.
Toivotaan parasta, pelätään pahinta.
Noh en minä ebaystä olis lähtenyt tilaamaankaan. Noissa vaan puhutaan A8 1/98-> (jälkimmäinen linkki).
Mahtaa olla jotain muuttunut paloissa? En kyllä aktesta löytänyt tohon syytä.
Ehkä se ferodon satsi oli molemmille puolille, mutta näytti kyllä sellasta pakettia missä oli vain 4 palaa ja olivat neliskanttisia. Siitähän minä koko jupakan alotin, eli ehkä vääriä paloja näyttivät. Kerroin, että siellä on 4 palaa per puoli, mutta eipä vaikuttanu.
No eipä tartte sinne liikkeesen mennä enään, onneksi on muitakin. Harmi vain, hyvää palvelua ennen saanut.
Comment