Profiilin kulkineesta on mennyt takajousi poikki ja nyt pähkin mikä kannattaisi.
1. Vaihtaa katkenneen jousen (vai takajouset) entisellä iskarilla alkuperäiseen "normaaliin" jouseen?
2. Vaihtaa kaikki jouset ja iskarit lievästi matalempaan ja topakampaan alustaan. (Esim. Eibach + Bilsteinin sprintit)
Mietityttää lähinnä minkä verran tämmönen pelkan jousen vaihdon tekohengitys vie asiaa eteenpäin tai minkä verran tuolla normialustalla ajelee. Nyt kilometrejä on kertynyt "vain" 120tkm, joten osaanko arvioida iskunvaimentimien/jousien kuntoa järkevästi. Tietenkin olisi mukavampi ajella topakammalla alustalla, mutta tämän hetken rahatilanne ei oikein anna varaa suuriin sijoituksiin.
1. Vaihtaa katkenneen jousen (vai takajouset) entisellä iskarilla alkuperäiseen "normaaliin" jouseen?
2. Vaihtaa kaikki jouset ja iskarit lievästi matalempaan ja topakampaan alustaan. (Esim. Eibach + Bilsteinin sprintit)
Mietityttää lähinnä minkä verran tämmönen pelkan jousen vaihdon tekohengitys vie asiaa eteenpäin tai minkä verran tuolla normialustalla ajelee. Nyt kilometrejä on kertynyt "vain" 120tkm, joten osaanko arvioida iskunvaimentimien/jousien kuntoa järkevästi. Tietenkin olisi mukavampi ajella topakammalla alustalla, mutta tämän hetken rahatilanne ei oikein anna varaa suuriin sijoituksiin.
Comment