Onko kenelläkään A4 B5 quattron omistajalla ollut ongelmia perän laskemisessa v-maxxin kanssa? Ei kierre melkeen loppu, eikä laske millään :D
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
v-maxx alustasarja
Collapse
X
-
-
Joonas onko sulla siis v-maxx? Mikä mallimerkintä niissä takatolpissa on?
Edessä mullakin jäi kierrettä 3-4cm, takana kierre melkeen loppu, eikä oo edes ihan tontissa vielä. Jos ruuvaa säädön ihan tappiin, jousi on ihan veltto. Onkohan asiaan vaikutusta sillä, että mulla on avantti ja ilmeisesti kantavuutta enemmän takana. V-Maxxilla Avant Quattron sarjassahan on samat etutolpat kun sedanin sarjassa, mutta takatolpat on S4:sen setistä. Liekö siinä syy?
Comment
-
Menin sit ostaa ton v-maxx alustasarjan itelleni ja ois pääsiäisenä asentamisen iloa tiedossa. Autona on a4 b5 Q avantti .
Semmonen rupes mietityttää, että tuleeko tossa mitään ongelmia eteen joka olisi hyvä tietää ennnen ruuvvausta paikalleen?
Täytyykö takakontin verhoilua purkaa takatolppien irroittamiseksi?
Pitäskö mun lisäksi ostella jotain koiranluita, tai muuta vastaavaa roinaa joka tulisi vaihtaa samalla kun alustaremonttia tulee tehtyä?
Comment
-
Ainakin oman alustasarjan toimittaja vaati tilaukseen mukaan säädettävät koiranluut, että takuu säilyy.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja mikero Näytä viestiminkä hintaiset ne ovat? jotenkin outoa että ei maininneet asiasta mitään tilatessa.. :/
Comment
-
Autovarusteelta tilasin itsekkin ja juttelin sopivuudesta sun muusta autooni . Keskusteltiin takuun piiriin kuuluvista asioista jnejne ,mutta sanaakaan eivät maininneet luista .. Eli taitaaa jäädä odottamaan alustan asennus sitten koiranluita :/ Noh, mutta miten sen verhoilun laita täytyykö purkaa vai saako tolpat irroitettua alakautta ongelmitta?
Comment
-
Eipä tuo b5:n välttämättä niitä edes tarvitse kun tuossa A3:ssa kolisee vetoakselit kallistuksenvakaajaan jos laittaa vakiokoiranluilla(ovat liian lyhyet). Vakaajahan kiinnittyy tuossa omassa alatukivarteen koiranluiden välityksellä.
Ja itse tilasin oman sarjan ihan alkuaikoina, kun tuo autovaruste niitä alkoi toimittamaan. Voi olla että käytännöt ovat muuttuneet siitä. Eli asentamaan vain ;)
Tohon sisustan purkamiseen en osaa sanoa b5: kohdalla mitään, tossa omassa ne takaiskarin yläpäät oli 2:lla pultilla kiinni korissa, ei tarvinnut mitään sisustaa purkaa.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Olli Näytä viestiEi tarvi sisustaa purkaa. Alhaalta vaan auki.
Joonas: Saatko katottua sen koodin tolpasta?
Comment
-
Noniin.. asensin ton v-maxxi alle ja kuten osasin arvata eihän ne kesävalssit mahdu takana pyörii.. siitäpä sit kysynkin...
Miten voi olla mahdollista, että kuskinpuoleinen takarengas mahtuu millin raolla ylätukivarteen pyörii mallikkaasti, mutta apukuskin puolta pitäisi saada n.2 mm ulospäin.. hinkkaa ilkeästi ..
Teinkö jotain väärin asentaessa vai onko tonne ilman fiksailuja mahdoton saadakkaan 225/40 18" renkaita 8" vanteella pyörimään. Ärsytys vaan iski ku on noin pienestä kiinni ja vaan toisella puolella..
Niin ja kumit ovat yhtäkuluneita sisäreunastaan molemminpuolin.
Comment
-
-
Alkuperäinen kirjoittaja tomiii Näytä viestijuudas: en tiedä mutta mulla ainakin jyskyttää ylätukivarret jossain tilanteissa koriin kiinni vaikkei mitään merkkejä kallistuksenvakaajan ja tukivarsien kontaktista ole.
Comment
-
No näinhän minä sen käsitinkin. Tuli vaan erinäisiä mielipiteitä asiasta ja hain varmistuksen.
Mulla on keskiöstä loksunkaareen takana 330mm, alemmas ei saa millään. Kierrettä jäljellä n. 1.5cm, eikä muutosta tapahdu, vaikka ruuvaisi ihan tappiin.Viimeksi muokannut Olli; 24.4.2011, 17:43.
Comment
Comment