Minä sanoisin että jos 17-18" tuumaiset niin sitten jotain alkuperäistä lookkia,esim.S8:n Avukset..tämä on tietysti minun mielipide asiasta.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Mitkä vanteet A8 kesäks ehdotuksia?
Collapse
X
-
Replicat on jätettä, todellinen vetomies laittaa nämä. http://cgi.ebay.de/Audi-A8-18-Gullid...item3a5f0ac37a
Comment
-
Moro! Lainaanpas tätä ketjua,kun osuu sopivasti omaan "ongelmaan". 2008 mallisen A8L:n alle pitäis saada kesäks uutta vannetta ja kriteerinä olis concave vanne koossa 21". Oon tässä katsellut pidempään vaihtoehtoja, mutta niitähän on nykyään aivan helvetisti. Omaa silmää kuitenkin miellyttäis tuo: https://vossenwheels.com/wheel/vfs-1/
Vossenin mukaan 10.5x21 ET30 ois passeli ko. autoon, toinen ja ainoa vaihtoehto on 9x21 ET25/40 (muistaakseni) Ja sitten seuraava asia onkin se rengaskoon miettiminen...Kun kyseessä on 10.5 levee vanne,niin vaatii vähintään mielestäni 275 renkaan, koitin vähän guuglailla eri vanteita 10.5 leveenä ja muutamia kuvia löysin,jossa on ollu jopa 265 rengas päällä ja näyttää mielestäni aivan hirveelle,kun se jää pyöreesti sen pari kokoa "vajaaks" Oisko kellään omaa kokemusta antaa tuollasesta vannekoosta,että mikä rengas on ollu päällä. Ite oon nyt eniten miettiny,että jos laittas sen 285/30 renkaan,niin sen pitäis istua vanteelle hyvin,ei tuu yli eikä jää vanteen reuna näkyviin.
Kaikenlaiset ideat/kokemukset on tervetulleet ja jos jollain sattus olemaan vaikka laittaa kuvaa millanen rengas sulla on 10.5 vanteella,niin kattosin mielenkiinnosta sitä istuvuutta...
ps. kohta on jo kesä!!!
Comment
-
Saksassa on tosiaan valikoimaa, mutta hinnatkin on nykyään aika kovat. Kannattaa myös katsoa ilmoitus ja varsinkin kuvat tarkasti, paljon on Puolasta ja muualta samalta suunnalta tulevaa fiksattua vannetta kaupan joista ei välttämättä äkkiseltään huomaa, että on fiksattu. Työn laatu voi näissä sitten olla mitä tahansa.
Suomessa Nettivaraosa ja Tori taitavat olla suosituimmat, Torissakin on tuo sama ongelma että paljon roikkuu ilmoituksia joissa a) tavara on myyty jo aikapäivää sitten, tai b) myyjää ei hirveästi kaupanteko kuitenkaan sitten oikeasti kiinnosta, ei vastaa tms.
Comment
Comment