Ola tuolla jo jossain sivulauseessa mainitsi tilanneensa Stërnin ylätukivarret, mitenkäs muilla tuo ongelma on ratkaistu? Vai onko camber etupäässä kaikilla miinuksella sen mitä madallus tuo tullessaan?
Onko kukaan kokeillut mitään diy-konstia, esim. pitkiä reikiä ylätukivarsien sisäpään kiinnitykseen, epäkeskopultteja, epäkeskopuslia tms.? Näissä mietityttää lähinnä, saako esim. epäkeskopulteilla riittävän tarkan säädön aikaan tai pysyykö säädöt paikallaan pelkillä pitkillä rei'illä?
Noita säädettäviä ylätukivarsiahan nyt on jo useita eri malleja, ja jostain löysin jotain alustavaa tietoa alumiinisista epäkeskopuslista ylätukivarsiin, mutta kiinnostaisi kokemukset, mitä katsastuksessa sanotaan säädöistä jos ne ovat noin selkeästi näkyvillä? Entä miten kestävyys, pallonivelissä ei näyttäisi olevan pölysuojia->en usko katukäytössä noiden kestävyyteen jos ei ole suojattu.
Edit: muutamia linkkejä
K-Mac puslat
Pure Motorsport, Stërn-ylätukivarret
CPP-ylätukivarret
Onko kukaan kokeillut mitään diy-konstia, esim. pitkiä reikiä ylätukivarsien sisäpään kiinnitykseen, epäkeskopultteja, epäkeskopuslia tms.? Näissä mietityttää lähinnä, saako esim. epäkeskopulteilla riittävän tarkan säädön aikaan tai pysyykö säädöt paikallaan pelkillä pitkillä rei'illä?
Noita säädettäviä ylätukivarsiahan nyt on jo useita eri malleja, ja jostain löysin jotain alustavaa tietoa alumiinisista epäkeskopuslista ylätukivarsiin, mutta kiinnostaisi kokemukset, mitä katsastuksessa sanotaan säädöistä jos ne ovat noin selkeästi näkyvillä? Entä miten kestävyys, pallonivelissä ei näyttäisi olevan pölysuojia->en usko katukäytössä noiden kestävyyteen jos ei ole suojattu.
Edit: muutamia linkkejä
K-Mac puslat
Pure Motorsport, Stërn-ylätukivarret
CPP-ylätukivarret
Comment