Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Mistä kirkkaat takavalot B5 avantiin

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

Mistä kirkkaat takavalot B5 avantiin

Olen yrittänyt etsiä kirkkaita takavaloja b5 koppaseen avanttiin, mutta en ole löytänyt niitä mistään. Eli oisin apua kaivannut. Jos joku sattuis tietämään mistä niitä sais hankittua, tai jos jollain ois myydä sellaiset valot...
    Viimeksi muokannut okkim; 16.1.2009, 09:25. Perustelu: Otsikko ja teksti siivottu, seuraavalla kerralla teet sen itse

Ei herneitä, mutta moderaattorit tulevat huomauttamaan ulosannin laadukkuudesta melko varmasti. Pikkaisen keskittymistä tekstiin, niin on kaikille selvempää.

Kyllähän noita kirkkaita valoja riittää. Merkeistä äkkiseltään tulee mieleen mm.FK, JOM, Dectane, In.Pro, Dietrich. Modificarssilla ja Autovaruste.netissä on melko laaja valikoima myös avanttiin. Lexus-valoista saat varmasti kommenttia, mutta makuasioitahan nuo ovat...

Comment

Tuolta selaamaan valikoimaa. Useita malleja löytyy myös suomalaisilta myyjiltä, osin jopa ihan järkevään hintaan.

Comment

Täysin koko valkeita jotka on orkkiksen tyylisiä löytyy multa ainakin. Ei tosin hyllystä :)

Comment

Kun et ole saman kylän ukkoja ;) niin Tradefactorylta saa orkkiksen näköistä mutta vaaleana ja hintakin on halvempi kuin mitä olen vastaavia löytänyt.

edit siis miklo`s oletko minkä tyylisiä kirkkaita etsimässä?
          Viimeksi muokannut Mikse; 17.1.2009, 11:38.

Comment

Working...
          X