Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Etulyhdyn pesuri A8

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Etulyhdyn pesuri A8

Mistäköhän vois moisen hommata vm-95, jos nyt ei suoraan viralliselta valvojalta, Audin Aulis Gerlanderilta?

Tänään kun parkkeerasin yöllä auton Hki:n keskustaan, huomasin matkustajan puolen lyysan pesupojan ottaneen hatkat ja oli myös jättänyt jälkeensä ruman tyhjyyttä ammottavan reiän. Eli jos joku näkee jossain Keilalahden - Otaniemen välisellä Kehä-1 ennen olevalla pätkällä grafiitinharmaan hatun omaavan lyhtypesurin, voi pistää mulle täällä privaa:)(Tuolla pätkällä testailin pesureita tänään).

No tuskimpa löytää kotiin tuo, käynpä viel huomenna haistelemassa noilta tienoilta. Enpä jaksa uskoa että noita kukaan huvikseenkaan mukaan ottaa autosta? Huomasin viereen parkkeeratun samaa D2 korimallia olevan 3.7 koneella olleen A8 jonka pesurit olivat puskurissa fiksumman näköisesti kiinni, eli piilossa. Mulla ne on jotenkin että ne näkyy kokonaan ja nousevat kun painaa viisarista, voin ottaa kuvan. Toivottavasti ehdin ottaa myös siitä kuvan, jossa tuo pesuri on hieman eri tekniikkaa.

Onko nuo katsastuksessa pakolliset? Mietin vain jos heivaisi toisenkin pesuapurin mäkeen ja iskisi reikiin korinväriset "tulpat" - joiden löytämiseen mielelläni haluaisin kuulla erinomaisia vinkkejä, kiitos.

Tässä kuva pesurista

http://www.252five.com/A8/jet.jpg

En kyllä löytänyt Ebaystä moista. Täytyykö kävellä merkkiliikkeeseen?
    Tuon paino on ehkä 20grammaa, muovia koko osa. Kuva on siis kuljettajan puoleisesta suutin/hattukombosta, jonka nykäsin irti, helposti irtosi. Ilmeisesti jossain vaiheessa tuo mekanisimi muuttui 99-00 malleihin? Tai sitten eilen näkemässäni autossa oli vain paikat pesureille muttei asennettu. Tänään satuin näkemään Töölössä A8 jossa oli samanlaiset pesurit kuin mulla.

Comment

Ei ole pakolliset katsastuksessa, ellet ole laittanut xenon sarjaa kiinni umpioihin. Eli revi se toinenkin pois (ruman näkösiä, kun ovat =).
      Itse irrotin molemmat ja jouduin tekemään ja maalaamaan korinväriset "tulpat" tilalle, kun audicentterillä ei ollut tarjota suoraan siihen mitään peittämään reikiä.

Comment

Working...
      X