Onko muuten kukaan tietoinen OPTIMAL merkin kaasuiskareista? CAC nähtävästi alkaa noita toimittaa ja kiinnostaa ovatko nuo kenen tekemiä ja minkä laatuisia? Tarjontaa vähänlaisesti ja billstein menee vähän överiksi hinnaltaan..
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
C4 Urssien alustasta
Collapse
X
-
Alkuperäinen kirjoittaja Thuppu Näytä viestiSiis häh, onkohan tossa tapahtunut joku väärinkäsitys? 50 puntaa posteineenhan tuolla ilmoitetaan... Ite sain vielä tosta muutaman punnan alennuksen kun ei ollu huomannu vastata kyselyihin aiemmin.
So the total price for the bushes and postage to Finland will be £120-00"
Tuollaisen vastauksen sain, mutta jos kerran 50 puntaa on ilmoitettu hinnaksi niin olen sitten ilmeisesti ymmärtänyt väärin?
Comment
-
Puhuukohan kaikki nyt samoista palikoista? :D
http://www.s2forum.com/forum/showpos...2&postcount=30
Tolla 40 punnalla nyt saa melkein vannesetin briteistä suomeen. Kuplakuoressa noi mulle saapui, olisko muutama sata grammaa painoa, alle puoli kiloa arviolta, vai onkohan mulla edes oikeat osat..? :D
Comment
-
En sitten tiedä, ilmeisesti ovat lontoon päässä käsittäneet väärin. Kirjoitin kyllä rear subframe bushes kun osia kyselin joten voiko sen sitten miten muuten käsittää? Ja tuolle bambridgelle kyselyn laitoin. Mutta jollei joku sitten innostu kimppatilausta väsäämään niin saa toistaiseksi nuo osat odottaa.
Comment
-
Comment
Comment