Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

vannetukku.fi

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• vannetukku.fi

Oottekos tilaillu tuolta www.vannetukku.fi mitään?
    Näyttäis olevan ihan asiallisen oloisia hintoja.

Ajattelin tuosta itelleni keväänkorvalla ostella alle:
    http://www.vannetukku.fi/s5-p-3970.html

Mites onko kokemuksia ko. puljusta vai saako muualta (esim. saksasta?)halvemmalla?

Niinjoo, renkaat pitäis kanssa sitten noille aluille hommata, mielellään semmoset, että eivät pitäisi älytöntä volinaa ajellessa!

Noille ko. vanteille menee varmaan 225x45x17 renkaat? Aiheuttaako mitään ongelmia? Vanhat oli 205x55x16, mutta heitin ne menemään ja laitoin uudet talvirenkaat vanhoille vanteille.

Muutama kk sitten tilasin Tomasonit tuolta ja palvelu pelasi hyvin ja tuli suht nopeestikin. Vähä reilu viikko meni nii vanteet oli koti ovella.
    Mitä nyt hintoja vertailin nii suht halvatkin olivat.

Comment

Täältä kans plus ääni!!
      Vanteet oli ovella kolme päivää tilauksen jälkeen, muutenkin hyvää palvelua!

Comment

Joo pari kuukautta sitten tilasin vanteet ja posti toi kotiovelle saakka. Hyvää palvelua sieltä sai, ottivat ihan puhelimella yhteyttä kun ei vanteita siellä ensin ollutkaan. Mutta noin viikossa ne sitten tuli.

Comment

Joskus sai odotella renkaita melkein kuukauden.

Comment

Pari vuotta sitten tilasin tomasonit tuolta ja tulivat perille ihan sovitusti. Toiminta muutenkin ihan asiallista

Comment

Itsekin olen katellut noita vannetukun vanteita, koska kesäksi pitäisi jotku ostaa. Erityisesti nuo RS4 New replikat 17-tuumasena kiinnostaisi http://www.vannetukku.fi/rs4-evoluti...ck-p-3979.html

Ainut mikä hieman epäilyttää, on se, että minkä laatuista tavaraa nuo kyseiset replikat tai yleensäkin vannetukun vanteet on? Painaako hirmusesti ja kieroutuuko herkästi yms...? onko kokemuksia?

Itse asiassa kysyin sähköpostilla noiden kyseisten vanteiden painoa tuolta vannetukusta ja vastaus tuli: että noin 8kg/vanne. Tuntuu kyllä yllättävän kevyeltä jos tuo tieto pitää paikkansa, kun mm. samankokoinen OZ superleggera on noin 7kg.

Comment

No häviäähän tuo laatu alkuperäiselle 100-0, mut niin häviää alkuperäinenkin hinnassa replikalle!!
                Mulle tuli just nuo RS4 18" New replicat, pintapuolisesti näkyy jotain pieniä virheitä valussa/lakkapinnassa,
                ei siis mitään isoja jälkiä jotka huomais jo kaukaa!

Hinta kun on mielestäni erittäin edullinen, niin eipä sitä kaikkea voi vaatia, vai voiko...

Käytännön kokemusta ei vielä ole, keväämmällä sitte!

Comment

Hankin syyskuussa ko. puljusta talvivanteiksi juurikin rs4 vanteet 17 tuumaisina. Värinä tosin perushopea. Vanteet tuli viikossa kotiovelle ja laatu kohdallaan. Täysin suorat, muutaman tällin jo ottaneet, maalipinta pysynyt virheettömänä suolakurasta huolimatta. Tilaisin uudestaan.

Comment

Alkuperäinen kirjoittaja shotguni Näytä viesti
                    Itsekin olen katellut noita vannetukun vanteita, koska kesäksi pitäisi jotku ostaa. Erityisesti nuo RS4 New replikat 17-tuumasena kiinnostaisi http://www.vannetukku.fi/rs4-evoluti...ck-p-3979.html

Ainut mikä hieman epäilyttää, on se, että minkä laatuista tavaraa nuo kyseiset replikat tai yleensäkin vannetukun vanteet on? Painaako hirmusesti ja kieroutuuko herkästi yms...? onko kokemuksia?

Itse asiassa kysyin sähköpostilla noiden kyseisten vanteiden painoa tuolta vannetukusta ja vastaus tuli: että noin 8kg/vanne. Tuntuu kyllä yllättävän kevyeltä jos tuo tieto pitää paikkansa, kun mm. samankokoinen OZ superleggera on noin 7kg.
                    Kiiltovaunussa myyjä kertoi että painaa 10,5kg, mutta voi olla eri valmistajan vanne. Epäilen kyllä kovasti tuota 8kg painoa.

Comment

Muistaakseni 8x18" RS4 New Replicat painoivat paketteineen Postin mukaan n. 12kg/kpl.

Comment

Kovin kiinnostaisi itseäni nuo 18" rs4 replicat. Voisitteko kertoa mittoja millaiset kitkat tuohon sopisivat loistavasti, että profiili kohdallaan.

Comment

Kelpaisko 225/40-18?? Mulle tulee tuo koko, RS4-replica on 8" leveä, siinä mielessä ainakin ok.

Comment

Mulla oli noissa 235/40/18 kesärenkaat ja sopivat mielestäni kuin nyrkki silmään.

Comment

Ei mutta kitkoja, haetaan. 235 liian leveä mahdollisesti talvella?

Comment

Working...
                              X