Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

peruutusvalo A 80

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• peruutusvalo A 80

Johdot katkeavat Audi 80 helposti takaluukun saranan kohdalta. Silloin valot pimenevät. Olen laittanut ne kerran kuntoon siitäkohdin.

Nyt ei pala peruutusvalot:

sulake on ehjä 12 -sulake vasemmalta laskien ja 15A ?
    Polttimo on ehjä.

Missäpäin on joku anturi siihen liittyen.? Tämä auto on Automaatti.

Vai mikä muu (helpompi vikapaikka olisi vielä olemassa?)

Tomaateista mitään tiiä, mut voisko semmosessakin olla kepin juuressa joku kytkin joka sytyttää peruutusvalot? Mahdollisesti rikki?

Comment

Kyllä olen samaa mieltä että vaihdelaatikon kyljessä tai kepin vieressä voi olla anturi...
      kyselen siksi kun ei ole rasvamonttua jossa pääsisi itse katsomaan.
      Jos ajaa korjaamolle katsomaan, niillä on ruotoiset hinnat tänäpäivänä! ! !

kiitos ja hyvää joulua
      k
      Viimeksi muokannut jasso; 16.12.2008, 18:02. Perustelu: Otsikko ei ole osa viestin ensimmäistä lausetta

Comment

Joissain kulkineissa tuohon peruutusvalon katkaisijaan pääsee käsiksi kun ottaa vaihdekepin pussin irti.

Comment

Tuleeko sulakkeelle jännite ?

Comment

siis autom.laatikko

yllämainitut ohjeet ovat hyviä, mutta laatikko ei ole manuaali, joten "tomaatti"!
            katson sen sulakkeelle tulevan jännitteen kun aika ja kaamosaikakin antaa sopivan tilaisuuden.

Comment

Sulake numero 12(15A) tosiaan. Pakkivalokytkin löytyy kepin pussukan alta, niinkuin Arto mainitsi. Ihan tarkkaa paikkaa ei Haynesistä pystynyt päättelemään, ja näytti melko monimutkaiselta koko vaihteenvalitsin.
              Viimeksi muokannut Kenda; 22.12.2008, 15:43. Perustelu: EDIT:n EDITTI: Joskohan nyt jo olis oikein...

Comment

Working...
              X