Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Jarruja Ebaysta (UrS6)

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Jarruja Ebaysta (UrS6)

    Tällainen osui silmään ebayssa. Hinta ei ole paha, jos ovat kunnolliset - 340 euroa toimituskuluineen. Tulleista en tosin tiedä..
    Jotain keraamisia jarrupalojakin löytyi.

    Kommentteja?

    Mitenkäs kun ymmärsin, että omassani olisi 4 jarrupalaa per puoli? (edessä tai takana)

  • #2
    Etujarruissa tosiaan on neljä pientä palaa/puoli.

    Comment


      #3
      En tiedä mitä tähän pitäisi vastata? Voitko ihan loivasti vaikka selventää tuota kysymystäsi?

      Toiseen osaan paremmin, autossasi on 4palaa per puoli edessä.

      Comment


      • #4
        Niin siis lähinnä, että onko tuo setti ihan paska vai ei?
        Varaosaliikkeessä maksaa normilevyillä ja paloilla 350 €,
        jos saan samaan hintaan paremmat/hienommat/kestävämmät..

        Onkos tuota sitten tehty kaksilla eri jarruilla, kun noissa kaikissa
        seteissä näyttäisi olevan 2 palaa per puoli?

        Comment


          #5
          Pitäiskö tuossa avauksessa olla linkki? Minä en nimittäin löydä.

          OEM-jarruosat on ainakin VAG-kulkineissa olleet varsin laadukkaita. Itse olen tehnyt jarrurempat alkuperäisillä osilla, joita muuten saat Tepon kautta kohtuu edukkaasti.

          Comment


            #6
            Linkki siihen ebay-ilmoitukseen voisi auttaa toisia ymmärtämään ja kertomaan kokemuksiaan.

            Comment


            • #7
              Sori.. Unohtui täysin!

              http://cgi.ebay.com/ebaymotors/AUDI-...Q5fAccessories

              Comment


                #8
                Nuo eivät sovi autoosi, tuoreemmnt korimallin kamat kyseessä.

                Comment


                • #9
                  Perkele. Tää on se oikea linkki.

                  http://cgi.ebay.com/ebaymotors/_Car-...3A1|240%3A1318

                  tai tää

                  http://cgi.ebay.com/ebaymotors/_Car-...3A1|240%3A1318
                  Viimeksi muokannut Chocoeye; 12.12.2008, 10:05. Perustelu: Hirveetä sähläystä kun yrittää töiden ohella surffata!

                  Comment


                    #10
                    Kumpikin kertoo toimittavansa vain Yhdysvaltoihin, kannattaa tarkastaa asia ennen ostoa. Taalan kurssi ei ole enää kovin kannustava verrattuna muutaman kuukauden takaiseen, hinnan ja rahdin päälle lasketaan vielä tulli+alv. Eikö Saksan tai UK:n ebaysta löydy vastaavia?

                    Comment


                      #11
                      Itse olen onnistuneesti tilannut kertaalleen jarrut täältä. Säällisen hintaisia ja aitoja osia tuli ainakin mulle.

                      Comment


                        #12
                        Ebayssa nykyään muuten estetty ostaminen ellei rahteja suomeen ole annettu. Melko ankeaa, koska aika paljon saksalaisten kanssa tullut kysyttyä vaan rahdit ja tullut huudettua, jos vastaa ja rahtikulu ok.

                        Jenkeistä jarrulevyjen rahti lienee melkolailla reipas eli helposti yli 100 taalaa ellei jopa lähemmäs 200. Siihen päälle tulli (arvataan 4%) ja alv koko roskaan 22% niin on jo legoilla vähän hintaa.

                        Comment


                          #13
                          Jos eivät anna huutaa, niin olen vaihtanut siksi aikaa maan saksaksi että huuto onnistuu :) Sitten vaan vaihtaa sen takaisin suomeen.

                          Comment

                          Working...
                          X