Ottakaa sitten huomioon vastauksissanne, että pannuhuone on minulle mystiikkaa parhaimmillaan enkä asioi siellä muuten kuin pissapoikaa täyttäessäni. A6 2.5 TDIQ vm 2003, toin sen Saksasta 2006. Katsastuksessa viime keväänä sain kehoituksen vaihtaa palanut seisontavalo. Autossa on xenonit. Kun yritin etsiä ja sijoittaa kättäni paikkaan, missä sormeni saisivat seisontavalon kannasta kiinni, niin minun järjellä sitä ei löytynyt. Pitääkö koko umpio irroittaa lampun vaihdon takia vai purkaa laajemmaltakin alalta konehuonetta? Ei oikein vaikuta järkevältä viedä sitä pikahuoltoon moisen vian takia jonka olen olemattomilla taidoillani tähän saakka onnistunut aikaisemmissa autoissani tekemään.
Toinen kysymys koskien ajotietokonetta, joka ilmoittaa lähestyvästä huollosta, nyt on matkaa jäljellä 1300 km. Autoon tehtiin h.....n kallis 120 000 km huolto tämän vuoden helmikuussa, jolloin jakopään hihna kaikkine osineen vaihdettiin ynnä muut työt, joita longlifeksikin kutsuttiin. Nyt mittarissa on 132000 km. Mitä auto on nyt vailla näin lyhyen rupeaman jälkeen? Jos olen väärällä palstalla tai valmiita vastauksia löytyy entuudestaan, niin pahoittelen uutena liittyjänä sitä jo etukäteen.
Toinen kysymys koskien ajotietokonetta, joka ilmoittaa lähestyvästä huollosta, nyt on matkaa jäljellä 1300 km. Autoon tehtiin h.....n kallis 120 000 km huolto tämän vuoden helmikuussa, jolloin jakopään hihna kaikkine osineen vaihdettiin ynnä muut työt, joita longlifeksikin kutsuttiin. Nyt mittarissa on 132000 km. Mitä auto on nyt vailla näin lyhyen rupeaman jälkeen? Jos olen väärällä palstalla tai valmiita vastauksia löytyy entuudestaan, niin pahoittelen uutena liittyjänä sitä jo etukäteen.
Comment