Nyt kun on päässy vähän liukastelemaan täällä etelässäkin, niin olen huomannut et tämä kulkine puskee tosi paljon. Aika hankala saada perää sivulle ja kaasua saa käyttää reilusti. Vertailupohjana oma edellinen pre-facelift S3 jolla samoissa kurveissa ajettaessa auto oli ihan erilainen. Lisäksi 225 TT oli myös käytökseltään ihan erilainen mitä tämä.
Eli onko faceliftissä tapahtunut S3:n kallistuksenvakaajissa jotain muutosta?
Kummassakin tapauksessa autoissa oli samankokoiset nastat. Alustaltaan autot olivat samanlaiset, eli madallusjouset ja orkkisiskarit.
Eli onko faceliftissä tapahtunut S3:n kallistuksenvakaajissa jotain muutosta?
Kummassakin tapauksessa autoissa oli samankokoiset nastat. Alustaltaan autot olivat samanlaiset, eli madallusjouset ja orkkisiskarit.
Comment