Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Motonetin LIB merkkisistä iskareista

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Motonetin LIB merkkisistä iskareista

Varoituksena vain kaikille. Ostin 1 1/2 vuotta sitten motonetistä iskarit profiilin autoon. Eteen sain sieltä Boget ja taakse jotku Lib merkkiset. Ei kuulemma ollut bogeja.

Keskiviikkona kävin katsastamassa auton. Testissä näytti vielä ihan hyvältä, mutta sitten kun auto nostettiin ylös paljastui yllätys! Taka iskarin alapultin puslaa ei ollut juuri nimeksikään jäljellä. Soitto motonettiin ja takuusta keskustelua. Kuulemma on vuoden takuu tuolla kyseisellä iskarilla. Iskarilla siis kerkesin ajella 68 tkm.

Eli kannattaa katsoa merkki, kun sieltä iskareita kantaa. Välttäkää Libiä!

Tuossa eilen purin toisen puolen. Libin iskarissa on jousilautanen hitsattu kiinni, joten joudun varmasti jostain hankkimaan uudet. Saakohan tarvikkeena?

Iskarin alapään kiinnitys on 3-4 milliä kapeampi kuin tuossa Bogessa. Siinä varmaan syy, miksi on lähtenyt puslat seilaamaan.

Comment

Monroen öljyiskareissa tuli 100:seen lautaset mukana. Siksi itse päädyin niihin, vaikka olisin kaasut halunnut.

Comment

Hyvä varoitus! Onneksi ei käynyt kuinkaan ja vika havaittiin juuri siellä missä sellainen pitääkin havaita eli katsastuksessa. Olisi voinut käydä kylmät jos etupää olisi romahtanut vauhdissa.

Lip on halpis ja tuotteen laatu on sen mukainen. Meidän autoissa on noita joskus ollut, ja samaan suuntaan on menny kokemukset. Jos pitää autoa ja sillä ajetaan, niin kannattaa satsata kunnon iskareihin tai alustasarjaan jossa on kunnon iskarit.

Vikat kolme vuotta mulla on ollut alla GTS:n 40/30 alustasrajalla. Siinä on KYBin iskarit GTS:n muuntamana. Kyyti on edelleen kunnossa ja kilsoja on kertynyt joitain 70 tkm ja vaimennustehot ovat edelleen kotona.

KYB on mun havainnon mukaan hyvä ja kestää suomen ilmastossa - ja niitä saa kohtuuhintaan kun hakee sopivan liikkeen

Comment

Minä olen ollut vallan tyytyväinen Volkkarin orggisiskareihin. Passatissa ja Golffissa on edelleen alkuperäset iskarit ja kilsoja se 400tkm, eikä katsastuksessa mitään valittamista.
          Toki se katsastuksen mittaus on vähän sieltä hanurista.

Molemmissa toki on hieman jo tiukkuus kadonnu, mutta niin on jousistakin :)

Eli onko boge orggislaatua sitten. Iskareissa porukka tuppaa säästämään monasti, koska niillä ei ajatella ajeltavan loppuun asti

Comment

Kyllä se boge taitaa olla alkuperäiskamaa. Minä en ole niillä ajellu kuin vähän yli 200 tkm ja sen jälkeen olen kyllä vaihtoon laittanut.

Tällä viikolla menee boget alle.

Comment

Working...
            X