Alkuperäisissä linssivaloissa sähköt tuodaan sen 5-pin pyöreän liittimen kautta. Näissä xenoni-umpioissa näkyy olevan yksi pinni tyhjänä (varmaankin se lähivalo sitten) ja ballastin perässä 4-pin pyöreä liitin.
Löytyisiköhän keneltäkään tuohon ballastiin pinnijärjestystä? Etka sanoi vain että etupään piuhasatsi on eri jos on xenonit asennettu ja mulla oleva sähköinen Bentley-manuska ei xenoneja tunne, kun niitä ei jenkkilään kait saanut...
Ballastille menee paksumpi punainen ja ruskea johto, nämä ovat varmaan käyttösähkö ja sitten ohuempi keltainen ja musta johto, nämä on varmaan sitten ohjausta varten?
Ja kun joku ihmettelee, että miksi olen alkuperäisiä xenoneja virittelemässä kun muut yrittävät hankkiutua niistä eroon, niin satuin saamaan uudet käyttämättömät umpiot kaikkinen hiluineen. Tosin umpiot on vuodelta -94 ja -95 että vähän jänskättää tapahtuuko noissa enään yhtään mitään. Ja jos ne kestää sen ~200000 kilsaa mitä muillakin, niin eiköhän auto lopu ennenkuin nuo valot...
Löytyisiköhän keneltäkään tuohon ballastiin pinnijärjestystä? Etka sanoi vain että etupään piuhasatsi on eri jos on xenonit asennettu ja mulla oleva sähköinen Bentley-manuska ei xenoneja tunne, kun niitä ei jenkkilään kait saanut...
Ballastille menee paksumpi punainen ja ruskea johto, nämä ovat varmaan käyttösähkö ja sitten ohuempi keltainen ja musta johto, nämä on varmaan sitten ohjausta varten?
Ja kun joku ihmettelee, että miksi olen alkuperäisiä xenoneja virittelemässä kun muut yrittävät hankkiutua niistä eroon, niin satuin saamaan uudet käyttämättömät umpiot kaikkinen hiluineen. Tosin umpiot on vuodelta -94 ja -95 että vähän jänskättää tapahtuuko noissa enään yhtään mitään. Ja jos ne kestää sen ~200000 kilsaa mitä muillakin, niin eiköhän auto lopu ennenkuin nuo valot...
Comment