Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

B7 eturekisterikilven kiinnitys

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• B7 eturekisterikilven kiinnitys

Mitenkäs tuonti B7:n omistajille on etukilpi kiinni?

Nythän tuossa omassani on juuri saksankilven kokoinen "reikä" etupuskurissa. Tuonne sisälle saa siis suoraan saksankilven kiinni ilman reikien porailuja, mutta suomikilvelle tämä aukkohan on väärän kokoinen...

Siltä se mustakin ensin näytti, mutta kun kehyksen aukaisee ja suomi kilven laittaa sisään, niin kyllä sen juuri ja juuri saa loksautettua kiinni takaisin. Näin ainakin mulla.

Comment

Tämä tieto riittää. Kiitän! :)

Comment

Tulee kyllä nätimpi kun hommaa sen suomimallin kilvenalusen.. Ainakin omaan silmään oli turhan rujon näköinen, kun mulla oli "ruotsiaudissa", hetken kilpi asennettuna siihen koloon..

Comment

Mitäs sellainen maksaa? Marmorilta varmaan löytyy...

Comment

Ilmeisesti noin satasen kustantaa marmorilla.. Arvokas muovinpala taas kerran. Mulla kävi tuuri kun sain ostettua "ACF-veljeltä" edukkaasti. Olisin kyllä hakenut marmoriltakin, jos ei olisi ollut niin hyvä tuuri.

[COLOR=#800080]http://www.audiclub.fi/audifinns/showthread.php?t=62248&highlight=kilpiosa[/COLOR]

Comment

viakka nyt ei olekkaan b7 kyseessä niin oman b6:Seen survoin sen tohon saksan kehykseen...joutu vähän fixaamaan rekisteri kilven korkeutta;)

Comment

Working...
              X