Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

s2 takavalot

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    s2 takavalot

    kyseessä coupe malli. eli ongelmana se miten ne pitäs lähteä irti. ymmärsin että niillä kuudella mutterilla ne ois kiinni mutta eivät lähteneet irti. tuntuis kun olisivat liimatttu??? että onko jokin niksi? ja toinen ongelma takavalojen päällä oleva muovi miten lähtee irti? siitä myös muistaakseni neljä ruuvia otin irti. muuten kyllä tuntuis lähtevän mutta keskeltä jotenkin kiinni?? vai onko se jollain klipseillä vielä kiinni?? ja tämä kaikki vain siksi ku vuotaa vettä kontiin.

  • #2
    S2 en tiedä, mut ainakin omassa typ89 ysikympissä korin ja valojen välissä on tiiviste jossa oli jtn liimaa, sai taistella hetken et valot irtosivat. Lisäks takavalojen välissä oleva paneeli ei irronnut ilman mattopuukolla avustamista...

    Kannattaa kuitenkin olla varma että kaikki mutterit on irti ennen ku alkaa isommin vääntelemään.

    Comment


      #3
      On siellä tiivistysmassaa välissä joka pitää valoja kanssa kiinni, tähän malliin: (porkkiksen projektista kuva)


      Olikohan siellä rekkarin alla jotkut pultit mitkä piti irroittaa että sai sen keski osan irti. Ei enää oikein varmuudella muista miten se homma meni.

      Comment


        #4
        nii että se lähtee ihan väkivallalla. täytyy jokupäivä yrittää sitä repiä irti. tietääkös joku siitä mustasta muovi listasta tiivisteen vieressä että onko se jollain massalla tai klipseillä kiinni??

        Comment


        • #5
          Lämmitä kuumailmapuhaltimella takakontin puolelta se tiivistysmassa lämpöisäksi. Lähtee sitten kivutta irti.

          Comment


            #6
            Tietääkö joku miten toi takavalojen yläpuolella oleva muovi irtoaa?
            Ne neljä ruuvia on irti, mutta keskeltä joku pitää kiinni.

            Comment


              #7
              Puhuin ensin väärästä muovista.
              Yläreunassa näkyy ne kaksi ruuvinreikää, kuten Porkkis tuolla jäljempänä kirjoittaa.
              Muovin alle kerääntyy likaa, puhdistuksen vuoksi joutuu purkamaan rekisterikilven ja muovin pois.
              Taitaa vielä joutua irroittamaan sisäpuolen verhoilunkin, mutterit taisi olla sisäpuolella (muistaakseni).
              Attached Files
              Viimeksi muokannut vesa u; 17.1.2014, 13:24.

              Comment


              • #8
                Kuvasta näkyvistä sisustan kiinnityspisteistä (vasen & oikea) ruuvit irti, lukkolaitteessa mahto olla muovi vaan vähän tiukalla tiivisteen välissä, ja senkun ylöspäin nostaa, niin lähtee irti. en vääntäisi meisselillä jos yhdessä osassa tuon ~2m muovipliusan haluaa takaisinkin asennella. Vähän voi ehkä suostutella talttapään kanssa, mutta hyvin nopeasti liialla voimalla huomaa että se onkin kaksiosainen jälkeenpäin.
                Viimeksi muokannut jabis; 17.1.2014, 00:05. Perustelu: typo

                Comment


                  #9
                  Öö. Kilvenpohja/kehys ensin irti niin siellä alla on vielä ruuveja.

                  Comment

                  Working...
                  X